روزنامه کائنات
7

شهرستان

۱۴۰۱ دوشنبه ۲۲ اسفند - شماره 4330

معاون مهندسی و توسعه شرکت مهندسی آبفا:

آبفا پشتیبان و پیگیر آبرسانی به روستاهای کشور است

 تبریز – لیلا پاشایی: معاون مهندسی و توسعه شرکت مهندسی آبفا گفت: آبفای کشور با تمام قدرت خود پشتیبان و پیگیر آبرسانی به روستاهای کشور است.
معاون مهندسی و توسعه شرکت مهندسی آبفای کشور به همراه معاون توسعه سرمایه گذاری و مدیر پروژه های ملی شرکت آب و فاضلاب استان از پروژه مجتمع و تصفیه خانه آب ستارخان فاز ۲ ورزقان بازدید کردند. آقازاده حبشی در این بازدید با اشاره به موضوع عدالت در برخورداری از آب سالم و پایدار گفت  از ابتدای دولت سیزدهم، آبرسانی به نقاط محروم از اهمیت ویژه ای برخوردار بوده است. وی افزود: تلاش همه ما این است تا آب باکیفیت و درخور شان این ملت را تامین کنیم. وی خطاب به مدیران و پیمانکاران حاضر در جلسه گفت: این را بدانید که آبفای کشور با تمام قدرت خود پشتیبان و پیگیر آبرسانی به روستاهای کشور است. وی ادامه داد: ان‌شاءالله اعتبارات خوبی برای تکمیل این پروژه ها در استان آذربایجان شرقی تا آخر سال اختصاص خواهد یافت و تلاش داریم در اسرع وقت آبرسانی صورت گیرد.
وی با تاکید به تلاش های صورت گرفته اظهار کرد: مجتمع ستارخان ورزقان پروژه بسیار بزرگی هم به لحاظ حجم و هم کیفیت می باشد و اینجانب به نوبه خودم از همه عوامل و دست اندرکاران به ویژه مدیرعامل آبفای استان که با همت خود کار را به اینجا رسانده اند کمال تشکر و قدردانی را دارم. معاون برنامه ریزی و توسعه سرمایه گذاری شركت آب و فاضلاب استان آذربایجان شرقی نیز در ابتدای این دیدار گفت: در پروژه مجتمع و تصفیه خانه آب ستارخان فاز ۲ ورزقان همکاری خوبی میان بسیج سازندگی، پیمانکاران و شرکت آبفا به عنوان کارفرما شکل گرفت. عباسی ادامه داد: این پروژه به 60 روستا و شهر ورزقان برای جمعیتی حدود ۳۱ هزار نفر آب سالم و پایدار تامین خواهد کرد. وی افزود: این پروژه شامل بخش‌های مختلفی اعم از ۱۸۰ کیلومتر خطوط انتقال، تعداد ۲۸ مخزن و تصفیه خانه تشکیل شده که ساخت تصفیه خانه این مجتمع با ۸۵ درصد پیشرفت فیزیکی در حال انجام است که ان‌شاءالله با تامین اعتبار لازم سیویل این پروژه طی ۲ ماه کاری به اتمام می رسد و بخش های الکتریکال و مکانیکال در پی آن انجام خواهد گرفت. وی افزود: این پروژه در منطقه ای کوهستانی با زمینی سنگی انجام شده و تلاش شده تا در کمترین زمان تمام پروژه ها را به اتمام برسانیم.

ارسال دیدگاه شما

عنوان صفحه‌ها
30 شماره آخر
بالای صفحه