روزنامه کائنات
7

شهرستان

۱۴۰۱ دوشنبه ۲۲ اسفند - شماره 4330

نتایج انتخابات اتاق بازرگانی در مازندران اعلام شد

  نتایج دهمین دوره انتخابات اتاق بازرگانی، صنایع و معادن و کشاورزی در استان مازندران مشخص شد.
 با مشخص شدن نتایج دهمین دوره انتخابات اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی مازندران، هیئت نمایندگان این اتاق به مدت چهارسال تعیین شدند.
رئیس هیات نظارت بر دهمین دوره انتخابات اتاق مازندران نتایج این رویداد مهم را اعلام کرد و گفت: انتخابات اتاق استان بدون هیچ حاشیه ای برگزار شد.
محمد کریم فکوری رئیس هیات نظارت بر دهمین دوره انتخابات اتاق بازرگانی مازندران با اعلام کاندیداتوری ۳۰ عضو اتاق استان در این رویداد مهم، اظهار داشت: ۶۲۴ عضو اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی مازندران واجد شرایط رأی دادن بودند.
وی بیان کرد: از این تعداد، ۳۶۱ نفر رأی دادند و مشارکت اعضا، ۵۷.۸۵ (پنجاه و هفت، و هشتاد و پنج درصد) بوده است.
رئیس هیات نظارت بر دهمین دوره انتخابات اتاق بازرگانی مازندران گفت: انتخابات به صورت نیمه رایانه ای و هوشمند برگزار شد و افراد ابتدا احراز هویت شدند و در صورت مجاز بودن به رأی گیری، آرای خود را ثبت کردند.
فکوری تصریح کرد: به همراه داشتن کارت بازرگانی معتبر با ۲ سال سابقه‌ی عضویت پیوسته یا ناپیوسته در اتاق بازرگانی، و دارا بودن عضویت حقیقی، شرط شرکت در انتخابات اتاق بوده است.
در این انتخابات در گروه بازرگانی فریدون حاجی بابایی با ۲۶۸ رأی، رضا رستمی با ۲۶۱ رأی، حسن جاهد با ۲۵۴ رأی، سید اسماعیل یزدان پناه با ۲۵۲ رأی و علی تقی پور با ۲۴۹ رأی بیشترین آرای این گروه را کسب کردند.
در گروه صنعت، عبدالله مهاجر دارابی با ۲۹۹ رأی، محمد چلنگری جویباری با ۲۷۴ رأی، رضا احمدی با ۲۷۰ رأی، صابر حسین پور بهنمیری با ۲۵۶ رأی، و محمد کابلی با ۲۵۲ رأی ودر گروه معدن غلام عسگر بهزاد با ۲۶۶ رأی و امیرحسین یحیی پور با ۲۴۵ رأی بیشترین آرا را به دست آوردند.
در گروه کشاوررزی نیز امیر میران آملی با ۲۶۹ رأی، سعید باقری مرمتی با ۲۵۴ رأی و موسی آقایی با ۲۴۴ رأی حائز اکثریت آرا شدند.
در این دوره انتخابات که ۳۰ نفر داوطلب شده بودند، حدود ۶۰۰ نفر واجد شرایط رأی دادن بودند.

 

ارسال دیدگاه شما

عنوان صفحه‌ها
30 شماره آخر
بالای صفحه