روزنامه کائنات
7

شهرستان

۱۴۰۱ دوشنبه ۲۱ شهريور - شماره 4209

مدیرکل راه و شهرسازی استان اعلام کرد:‌

افزایش ۱۸ درصدی داوطلبین آزمون ورود به حرفه مهندسان در خوزستان

 آزمون ورود به حرفه مهندسان خوزستانمدیر کل راه و شهرسازی خوزستان از افزایش ۱۸ درصدی داوطلبین آزمون ورود به حرفه مهندسان، کاردان های فنی و معماران تجربی در استان خبر داد.
داریوش حسینی اظهار داشت: آزمون ورود به حرفه مهندسان، کاردان های فنی و معماران تجربی استان در چهار شهر دزفول، اهواز، آبادان و بهبهان و در ۱۱ حوزه برگزار شد. وی ادامه داد: این آزمون در روزهای چهارشنبه، پنجشنبه و جمعه ۱۷،۱۶و ۱۸ شهریورماه سالجاری در استان همزمان با سراسر کشور و با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی برگزار شد. حسینی با اشاره به اینکه در این دوره در سراسر کشور ۲۸۲ هزار و ۵۴۸ نفر در آزمون شرکت کرده اند، گفت: در استان خوزستان ۱۱ هزار و ۷۵۴ نفر در این دوره شرکت داشته اند که ۸۰ درصد شرکت کنندگان را آقایان و ۲۰درصد نیز بانوان بودند. مدیر کل راه و شهرسازی خوزستان اظهار داشت : این آزمون برای اخذ ۳۱ صلاحیت حرفه ای مختلف در رشته های هفتگانه مهندسی و کاردانی و کارشناسان ماده ۲۷ در رشته های عمران، معماری، تاسیسات مکانیکی، تاسیسات برق، ترافیک، نقشه برداری، شهرسازی و معماران تجربی کارشناسان ماده ۲۷ برگزار شد.

استاندار همدان در بازدید از نیروگاه شهید مفتح:
نیروگاه شهید مفتح از کارآمدترین و سرآمدترین نیروگاه‌های کشور است
 همدان- مجید ملکیان: به گزارش روابط عمومی شرکت مدیریت تولید برق شهید مفتح، علیرضا قاسمی فرزاد استاندار همدان در بازدید از نیروگاه شهید مفتح گفت: نیروگاه همدان از کارآمدترین و سرآمدترین نیروگاه های کشور است
وی افزود: کاهش مصرف مازوت توسط نیروگاه، اقدامی در جهت حفظ محیط‌زیست و سلامت مردم است
وی با اشاره به اینکه نیروگاه شهید مفتح به عنوان یک قلب تپنده در غرب کشور محسوب می‌شود افزود: اینکه نیروگاه همدان توانسته است در زمینه آمادگی تولید برق بین نیروگاه‌های حرارتی کشور رتبه اول را کسب کند، قابل تقدیر و تشکر است. استاندار همدان اظهار داشت: با توجه به وضعیت کم‌آبی استان، ضرورت دارد نیروگاه هرچه سریع‌تر با بهره‌برداری از برج دوم خشک، میزان مصرف آب را کاهش دهد. قاسمی فرزاد تصریح کرد، اقدام نیروگاه در راستای کاهش استفاده از آب چاه‌ها، و استفاده بهینه از پساب، قابل تقدیر است. استاندار همدان گفت: با توجه به اهمیت تأمین آب شُرب مردم استان و حفظ محیط زیست و آب‌های زیرزمینی، کاهش مصرف آب، توسط واحدهای تولیدی استان و نیروگاه شهید مفتح در اولویت باشد. وی در پایان خاطرنشان کرد، از نیروگاه شهید مفتح و اقدامات مجموعه وزارت نیرو در استان، حمایت می‌شود.

با حضور مدیرکل نوسازی مدارس استان کرمانشاه؛
برگزاری نشست هم اندیشی با مدیران آموزش و پرورش شهرستان اسلام آبادغرب
 به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل نوسازی مدارس استان کرمانشاه، در سفر یک روزه مدیرکل آموزش و پرورش و مدیرکل نوسازی مدارس استان به شهرستان اسلام آبادغرب نشست هم اندیشی با مدیران آموزش و پرورش این شهرستان برگزار گردید.
در این نشست تعدادی از نمایندگان مدیران مدارس در مقاطع مختلف نسبت به ارائه گزارش وضع موجود و درخواست های مدیران مدارس و ارائه راهکار های تجربیات معلمان بحث و تبادل نظر شد.
گفتنی است در پایان این نشست مدیرکل نوسازی مدارس استان ضمن تشکر از تلاش و زحمات مدیران مدارس دیدار چهره به چهره با مدیران مدارس این شهرستان داشت و با بیان راهکارهای مناسب درخصوص مسائل مربوط به ساختمان و تجهیزات مدارس مورد بحث و گفت گو قرار گرفت.

ارسال دیدگاه شما

عنوان صفحه‌ها
30 شماره آخر
بالای صفحه