روزنامه کائنات
7

شهرستان

۱۴۰۱ دوشنبه ۲۱ شهريور - شماره 4209

از سوی سرپرست روابط عمومی شرکت گاز مازندران صورت گرفت:

تشریح عملکرد یک ساله روابط عمومی شرکت گاز مازندران

 سرپرست روابط عمومی شرکت گاز مازندران گفت: طی یک سال اخیر و در بازه زمانی شهریور 1400 تا شهریور سال جاری ده‌ها اقدام فرهنگی، رسانه‌ای، آموزشی و اجتماعی در قالب حدود 30 حوزه فعالیت توسط واحد روابط عمومی شرکت گاز مازندران انجام شد.
 به گزارش روابط عمومی شرکت گاز مازندران، سید حمزه عمادی درباره عملکرد واحد تحت مدیریتش طی یک سال اخیر گفت: در بازه زمانی یاد شده فعالیت‌های واحد روابط عمومی این شرکت در بخش‌های رسانه‌ای، فرهنگسازی، ارتباط مردمی و پیگیری درخواست‌ها و شکایات، مسئولیت‌های اجتماعی، نظرسنجی و امور فرهنگی برنامه‌ریزی شد که حاصل آن انجام ده‌ها اقدام مجزا طی این یک سال بود.
 وی افزود: در بخش فعالیت‌های رسانه‌ای و پوشش خبری که از وظایف برجسته روابط عمومی محسوب می‌شود، مجموعا برای هماهنگی و تنظیم 486 مطلب در قالب‌های خبر، گزارش، مصاحبه برنامه‌ریزی شد که این مطالب در رسانه‌های مختلف منتشر شدند. 456 طرح گرافیکی و پیام رادیویی نیز در این مدت تولید و منتشر شد.
 این مسئول خاطرنشان کرد: ارسال 612 پیام ایمنی درباره مصرف ایمن و بهینه گاز به اصحاب رسانه برای انتشار در رسانه‌ها، پوشش خبری 18 برنامه افتتاحیه در هفته‌ دولت و دهه فجر، پوشش خبری 45 دیدار مسئولان شرکت گاز با مردم در سفرهای شهرستانی استاندار و جلسات عمومی سرپرست شرکت با مردم و پوشش خبری 166 برنامه ملی، مذهبی و آموزشی بخشی از فعالیت‌های روابط عمومی شرکت گاز در حوزه رسانه طی یک سال اخیر است.
  سرپرست روابط عمومی شرکت گاز مازندران گفت: این واحد در بخش فرهنگسازی نیز با استفاده از ظرفیت رسانه در انتشار پیام‌های ایمنی، پیامک، مصاحبه رادیویی و تلویزیونی مدیران عامل و انتشار پیام‌های ایمنی در شبکه‌های اجتماعی اقدامات گسترده‌ای انجام داد.
 به گفته وی طرح جهاد انرژی با حضور در مهد‌کودک‌ها و مدارس در مقاطع مختلف شهرها، هماهنگی و حضور در تکایا، مساجد و نمازجمعه روستاها و شهرها در سطح نواحی و شهرستان‌ها، برگزاری دوره آموزشی در مراکز جامع سلامت شهری و روستایی و برگزاری دوره آموزشی در اداره میراث فرهنگی و گردشگری هم از اقدامات فرهنگی روابط عمومی شرکت گاز مازندران در یک سال اخیر است.
 عمادی خاطرنشان کرد: در بخش پیگیری و پاسخگویی به شکایات مردمی نیز تلاش شد تا به شیوه‌های مختلف خدمات لازم ارائه شود. 92 مورد شکایت واصله از سایت شرکت، 246 درخواست واصله از سامانه سامد و 238 شکایت ثبت شده در ادارات گاز شهرستان‌ها طی این مدت پیگیری و پاسخگویی شد.
 وی به انجام اقداماتی در قالب مسئولیت‌های اجتماعی روابط عمومی نیز اشاره کرد و گفت: در این مدت حدود 50 مورد از تعهدات سازمان در راستای مسئولیت‌های اجتماعی انجام شد که جمع‌آوری پسماندهای تولیدی شرکت گاز، همکاری با هلال احمر، پیگیری بهسازی موتورخانه‌های خانگی و تجاری استان و برنامه‌ریزی برای اهدای خون 136 نفر از کارکنان شرکت بخشی از این اقدامات هستند.
 سرپرست روابط عمومی شرکت گاز مازندران افزود: واحد روابط عمومی طی این مدت به کمک رابطان در شهرستان‌ها بالغ بر 9 هزار و 938 مورد نظرسنجی فیزیکی و پیامکی انجام داد که از این تعداد، نظرسنجی 1489 مورد به صورت فیزیکی توسط رابطان ادارات گازرسانی و 8 هزار و 449 مورد توسط کارشناسان روابط عمومی انجام شد.
 عمادی با اشاره به برنامه‌ریزی‌ برای فعالیت‌های فرهنگی در این واحد نیز گفت: برگزاری 5 جلسه شورای فرهنگی با 168مصوبه، اعزام 132 نفر از فرزندان کارکنان به اردوی یک روزه، پرداخت شهریه کلاس‌های زبان، نقاشی و قرآن در راستای طرح حمایت از اوقات فراقت تابستان به تعداد 50 دانش‌آموز، تهیه هدیه جشن تکلیف پسران و دختران برای 50 نفر، پرداخت پاداش تحصیلی به 300 نفر، برگزاری 5 جلسه امر به معروف و نهی از منکر با 50 مصوبه، اعزام 52 نفر از روحانیون به همراه خانوادهای‌شان به مشهد مقدس در راستای توانمندسازی ائمه جماعات،  کسب رتبه اول استان با 944 امتیاز در سامانه سجادیه و برگزاری 4 جلسه ستاد اقامه نماز با 60 مصوبه نیز بخشی از اقدامات فرهنگی روابط عمومی شرکت گاز مازندران در یک سال اخیر است.

 

ارسال دیدگاه شما

عنوان صفحه‌ها
30 شماره آخر
بالای صفحه