روزنامه کائنات
7

شهرستان

۱۴۰۱ دوشنبه ۲۱ شهريور - شماره 4209

چهاردهمین نمایشگاه سراسری صنایع‌دستی کرمان برگزار می‌شود

  مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌ دستی استان کرمان از برگزاری چهاردهمین نمایشگاه سراسری صنایع‌ دستی و پنجمین نمایشگاه سراسری گردشگری این استان با عنوان کارمانیا از تاریخ ۵ تا ۹ آبان‌ماه امسال در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی جنوب شرق کرمان خبر داد.
فریدون فعالی امروز ۲۰ شهریورماه با اعلام این خبر به شعار این نمایشگاه با عنوان «کرمان سرزمین شگفتی‌های پنهان» اشاره و اظهار کرد: نمایشگاه مذکور در متراژ ۳۰۰۰ مترمربع و با ۱۸۰ غرفه صنایع‌دستی و ۱۵ غرفه گردشگری برگزار می‌شود.
وی با اشاره به اینکه در نمایشگاه صنایع‌ دستی علاوه بر هنرمندان و صنعتگران کرمانی از هنرمندان سراسر کشور نیز برای حضور در این نمایشگاه دعوت شده است افزود: ۹۰ غرفه برای هنرمندان کرمانی و مابقی برای هنرمندان خارج از استان در نظر گرفته شده است.
فعالی بیان کرد: برای واگذاری غرفه‌های صنایع‌دستی اولویت با برندهای تجاری صنایع‌دستی و پشتیبان‌های مشاغل خانگی خواهد بود.
مدیرکل میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌ دستی استان کرمان بیان کرد: به دلیل شیوع کرونا به مدت سه سال نمایشگاه صنایع‌دستی و گردشگری در کرمان برگزار نشد که خوشبختانه امسال این نمایشگاه با همکاری اتاق بازرگانی، شهرداری و سایر دستگاه‌های مرتبط به بهترین شکل ممکن برگزار خواهد شد.

ارسال دیدگاه شما

عنوان صفحه‌ها
30 شماره آخر
بالای صفحه