روزنامه کائنات
7

شهرستان

۱۴۰۱ دوشنبه ۲۱ شهريور - شماره 4209

‍ مدیرکل نوسازی مدارس استان کرمانشاه خبر داد:

استاندارد سازی سیستم گرمایشی ۹۴ مدرسه با ۲۶۲ کلاس درس در شهرستان اسلام آبادغرب

 به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل نوسازی مدارس استان کرمانشاه، نشست شورای آموزش و پرورش شهرستان اسلام آبادغرب با حضور فرماندار شهرستان اسلام آبادغرب، مدیرکل آموزش و پرورش، مدیرکل نوسازی مدارس استان کرمانشاه و مسئولین شهرستان اسلام آبادغرب برگزار گردید.
مهندس نظری؛ مدیرکل نوسازی مدارس استان کرمانشاه در این جلسه گفت: در شهرستان اسلام آبادغرب تعداد ۲۴۹ مدرسه  با ۱۰۴۳ کلاس درس موجود می باشد که از این تعداد کلاس ۲۰۴ کلاس درس آن نیازمند نوسازی و مقاوم سازی می باشد.
مدیرکل نوسازی مدارس استان کرمانشاه عنوان نمود: از سال ۱۳۹۶ تاکنون تعداد ۲۱ پروژه آموزشی و ورزشی با ۶۹ کلاس درس و زیربنای ۵۶۴۷ مترمربع با هزینه ای بالغ بر ۱۶۵ هزار میلیون ریال در سطح شهرستان اسلام آبادغرب به بهره برداری رسیده است.
این مقام مسئول درخصوص استانداردسازی سیستم گرمایشی مدارس اظهار داشت: از ابتداي طرح استاندارد سازي سيستم گرمايشي مدارس (۱۳۹۲) تاکنون تعداد ۹۴ مدرسه با ۲۶۲ كلاس درس با اعتبار ۲۰ میلیارد ریال در شهرستان اسلام آبادغرب و ۵۱ مدرسه با ۸۲ کلاس درس با اعتبار ۶۵۰۰ میلیون ریال در بخش حمیل استاندارد سازي شده است.
مهندس نظری تصریح کرد: هم اکنون در شهرستان اسلام آبادغرب تعداد دو پروژه آموزشی و ورزشی با ۱۲ کلاس درس و زیربنای ۱۴۳۰ مترمربع در دست اجرا می باشد.

ارسال دیدگاه شما

عنوان صفحه‌ها
30 شماره آخر
بالای صفحه