روزنامه کائنات
7

شهرستان

۱۴۰۱ دوشنبه ۲۱ شهريور - شماره 4209

خرید هواپیما در دستور کار مسئولان تیم اقتصادی کهگیلویه و بویراحمد

  معاون اقتصادی استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: به جهت توسعه استان خرید هواپیما با مشارکت سرمایه‌گذار در دستور کار قرار گرفت است.
سید علی احمدزاده در دیدار سرمایه‌گذاری ایرانی‌الاصل ساکن عمان با اشاره به ظرفیت‌های بی‌نظیر استان کهگیلویه و بویراحمد بر حمایت از سرمایه‌گذاران تاکید کرد.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به خرید هواپیما برای استان گفت: از سرمایه‌گذار برای خرید هواپیما و تحول در استان حمایت کرده و با رایزنی با دولت تسهیلات ارزی اختصاص می‌دهیم.
سید احسان عسکری، معاون اقتصادی استانداری کهگیلویه و بویراحمد نیز در همین خصوص گفت: مردم بدانند تیم اقتصادی استان در فرآیندهای مختلف به دنبال باز کردن مسیرهای توسعه استان هستند.
وی اظهار کرد: یکی از این مسیرها برقراری ایرلاین و فعال کردن پروازها به مناطق مختلف کشور و حتی خارج از کشور است.
عسکری افزود: یکی از مشکلاتی که در سال‌های اخیر مردم با آن مواجه بودند کمبود تعداد هواپیماها در استان بود که تلاش می‌کنیم تعدادی هواپیما با نام «دنا ایر» برای استان خریداری کنیم و حداقل دو پرواز در یک روز برای مرکز استان و دو پرواز هم برای شهرستان گچساران برقرار شود.
معاون اقتصادی استانداری کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه برقراری خطوط هوایی می‌تواند اثر مثبتی بر توسعه استان داشته باشد، تصریح کرد: در این خصوص دو رویکرد خرید هواپیما از داخل کشور و دیگری خرید هواپیما از خارج کشور و تقویت ناوگان هوایی را دنبال می‌کنیم.
عسکری بیان کرد: اولویت تامین هواپیما از خارج کشور است که سرمایه‌گذار تا ۲۰ روز آینده مسیرهایی را پیگیری کند و اگر توانستیم هواپیما وارد کشور کنیم در غیر اینصورت از هواپیماهای داخلی برای استان خریداری می‌کنیم.

ارسال دیدگاه شما

عنوان صفحه‌ها
30 شماره آخر
بالای صفحه