روزنامه کائنات
7

شهرستان

۱۴۰۱ يکشنبه ۱۲ تير - شماره 4161

نشست هم اندیشی شهردار وحدتیه با أصحاب رسانه برگزار شد

 شهرداروحدتیه درنشست هم اندیشی بااصحاب رسانه گفت: یکی از اولویت های مهم شهرداری اتمام پروژه های نیمه تمام می باشد
.  نخستین کنفرانس خبری ونشست هم اندیشی شهرداروحدتیه ،معاونین شهردارواعضای شورای اسلامی شهر با اصحاب رسانه در سالن کنفرانس شهرداری برگزار گردید.
حسین ارشدی شهردار وحدتیه دراین نشست ضمن خیر مقدم به اصحاب رسانه خود را خادم مردم دانست و افزود: برای بنده افتخار است در خدمت مردم باشم چون مردم چیزی جز حق خود را نمی خواهند و با کمک خداوند و اعضای شورا بتوانیم خدمات شایسته‌ای را به مردم ارائه کنیم. و ی ضمن تقدیر و تشکر از اصحاب رسانه گفت: بنا داریم هر سه ماه یک بار این نشست را برگزار کنیم و مردم را در جریان روند کارهای شهرداری قرار دهیم.
ارشدی افزود:اصحاب رسانه با ابزاری که در دستشان هست باعث اطلاع رسانی و شفاف سازی و ایجاد اقتدار برای تمام سیستم های مدیریتی می شوند. وی تصریح کرد: اصحاب رسانه از دید من شهردار وحدتیه به عنوان یک ابزار بسیار قوی نظارتی برای مردم هستند که بدون هیچ چشم داشتی و به صورت ۲۴ ساعته ناظر و دیده‌بان اموال بیت المال هستند، افتخار می‌کنم بتوانم خدمتگزار خوبی باشم و اصحاب رسانه هم با آن اهرام قدرتی که در اختیار دارند در اعتلای اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی گام بردارند
. شهردار وحدتیه در ادامه گفت: من مدیر اداری یا سازمانی نبوده‌ام و شورای شهر بر بنده منت گذاشته و مرا جهت خدمتگزاری به مردم انتخاب نموده، مردم در کار اجرایی تنها چیزی که مد نظرشان هست عمران و آبادی است. وی با بیان اینکه بنده شهرداری شورایی وعضو شورای شهر هستم ادامه داد اکنون به عنوان نماینده عالی دولت در شهر وحدتیه ملزم به رعایت مقررات هستم و قطعا این دوموضوع ، مسئولیت شوراو شهرداری تکلیف من را سنگین تر می کند که باید در راستای این موضوع هم افزایی و بهره‌وری بالاتر لازم است تا در این مسئولیتی که اعضای شورا ،معتمدین و مردم شهر وحدتیه بردوش بنده گذاشتند بتوانیم موفق تر باشیم.
وی با بیان اینکه توانستیم ۵۰ درصد معوقات شهرداری را پرداخت کنیم یادآورشد: حقوق، بیمه ومزایا نیرو ها را به روز رسانی کرده ایم و در تجهیز و نوسازی اموال عمومی شامل سنگ شکن ماشین آلات ، سیستم اداری و .... که برای اعتلای شهردر اختیار شهرداری بوده  گام هایی خوبی برداشته ایم. حسین ارشدی شهرداروحدتیه ازافزایش رشد ۶۵ درصدی بودجه شهرداری در سال ۱۴۰۱ خبر داد و افزود از ۱۳ میلیارد تومان به ۲۰ میلیارد تومان رسیده است. وی با بیان اینکه شرکت نفت نرگسی به تعهدات خود در حوزه مسئولیت های اجتماعی عمل نکرده است افزود :از روزی که مسئول شهرداری شده ام ریالی در مورد مقابله با آلایندگی ها دریافت نکرده ایم وازپنج پروژه پیشنهادی به نفت شامل درمانگاه ،سالن اجتماعات، جاده سلامت، پارک کوهستان و واحد بازیافت تاکنون هیچ اقداماتی درقبال مسئولیت اجتماعی از لحاظ بهداشتی، محیط زیستی و بکارگیری نیروهای بومی که حق مردم هست  صورت نگرفته وانتظار داریم تلاش وکوشش نمایند. وی در خصوص دره فصلی که به دیوار حفاظتی نیز معروف است افزود: دیوار حفاظتی درواقع یک کمربند و چشم انداز زیبا با نماد آب و آبادانی و عمرانی می باشد که به عنوان خیابان ساحلی از پل آزادی تا پل جهاد به عنوان دو خروجی و ورودی تعریف شده است و قصد داریم در مسیر ۳ کیلومتری با مشاوره امکانات رفاهی نظیر امکانات رفاهی، تفریحی ،آبشارهای مناسب پارکینگ و .... احداث کنیم .

ارسال دیدگاه شما

عنوان صفحه‌ها
30 شماره آخر
بالای صفحه