روزنامه کائنات
7

شهرستان

۱۴۰۱ يکشنبه ۱۲ تير - شماره 4161

بمناسبت آغاز فصل تابستان و نیاز به همکاری دستگاه قضائی استان:

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان با رئیس کل دادگستری استان کرمانشاه دیدار کرد

مهندس محمد مرادی مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه به مناسبت هفته گرامیداشت قوه قضائیه و همکاری دستگاه های زیرمجموعه قوه قضائیه با برنامه های مدیریت مصرف برق با دکتر توسلی زاده رئیس کل دادگستری استان کرمانشاه دیدار و گفتگو کرد.
به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه، در این دیدار صمیمانه رئیس کل دادگستری استان کرمانشاه ضمن استقبال از تصیمات هیات وزیران درخصوص مدیریت مصرف برق بر نقش رسانه ها و همچنین اطلاع رسانی و آگاهی عمومی تاکید کرد.
وی با اشاره به اینکه برنامه های مدیریت بار و مدیریت مصرف برق باید منجر به رضایتمندی مردم شود، اظهار کرد: بهتر است مردم و همه مشترکان در تعرفه های مختلف از جمله صنایع، کشاورزی، اداری و خانگی با فواید همکاری و صرفه جویی در مصرف برق از طریق رسانه های مختلف بخصوص صداوسیمای استان کرمانشاه آشنا شوند. در ادامه، مرادی مدیرعامل شرکت توزیع برق استان کرمانشاه ضمن تاکید بر همکاری مشترک شرکت برق و دستگاه قضاء استان، ابراز کرد: شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه در قالب ۱۹ مدیریت از طریق 12 هزار کیلومتر خطوط فشار متوسط و 7هزار کیلومتر فشار ضعیف به ۸10 هزار مشترک خدمات ارائه می‌دهد. مهندس مرادی با بیان اینکه اختلال و قطع برق می‌تواند برای عموم مردم در شهر و روستا مشکل ساز شود،  گفت: در همین راستا شورای پیشگیری از جرائم حوزه برق با همکاری اداره کل دادگستری استان کرمانشاه تشکیل می شود. وی در ادامه با تاکید بر لزوم آموزش روش‌های صرفه‌جویی به مشترکان، اظهار داشت: برای این منظور پویش «۵ = ۱» در راستای کاهش مصرف انرژی برق راه‌اندازی شده است. بدین صورت که مشترکان به ازای هر کیلو وات ساعت کاهش مصرف نسبت به  سال گذشته، پنج برابر نرخ مصرف مشمول پاداش می‌شوند. مهندس مرادی با اشاره به اصلاح ساعت کار ادارات و نهادهای عمومی در روزهای اوج بار و تنظیم وسایل سرمایشی خاطر نشان کرد: همکاری در جمع‌آوری مراکز غیرمجاز استخراج رمز ارز و تعدیل روشنایی بزرگراه‌ها، تولید برق حداکثری نیروگاه‌های در اختیار تمامی دستگاه‌های اجرایی و مراکز نظامی و صنایع و همکاری رسانه‌ها برای مشارکت مردم در کاهش مصرف برق در برنامه است. مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه با ابراز امیدواری به اینکه با مدیریت صحیح مصرف برق، می توانیم تابستانی بدون خاموشی را پشت سر بگذاریم، عنوان کرد: خوشبختانه با همکاری مردم، ادارات، صنایع و بخش کشاورزی تا کنون خاموشی برای بخش خانگی اعمال نشده است.

ارسال دیدگاه شما

عنوان صفحه‌ها
30 شماره آخر
بالای صفحه