روزنامه کائنات
7

شهرستان

۱۴۰۳ يکشنبه ۲۸ مرداد - شماره 4657

مدیر عامل شرکت گاز استان کرمانشاه بیان نمود :

۱۰۰درصد جمعیت شهری و ۹۸ درصد جمعیت روستایی از نعمت گاز برخوردارند


  كرمانشاه – زينب حياتی- سيد ناصر حسینی مدیرعامل شرکت گاز استان کرمانشاه روز پنجشنبه ( ۲۵ مرداد) در نشست خبری که با اصحاب رسانه در شرکت گاز استان کرمانشاه برگزار شد،بیان کرد: خبرنگاران صمیمی‌ترین و سالم‌ترین قشر جامعه هستند که رسالت رساندن حرف مردم به مسئولین را دارند.
وی از خبرنگاران بعنوان قشری زحمتکش یاد کرد و آنها را جز مخلص‌ترین افراد در سطح جامعه دانست .
حسینی با بیان اینکه شرکت گاز استان در سال ۱۳۷۹ تاسیس شده است ،گفت:گازرسانی به تمامی متقاضیان در نتیجه تلاش‌ها و پیگیری‌های همه همکاران شرکت گاز بوده و نتیجه این زحمات گازرسانی به ۱۰۰ درصدجمعیت شهری و ۹۸ درصد جمعیت روستایی بوده است.
حسینی ادامه داد: ۴۴۱ هزار خانوار شهری و تعداد ۱۳۲ هزار خانواده روستایی از نعمت گاز برخوردارند.
وی با اشاره به اینکه به ۳۴ شهر استان گازرسانی شده است در گازرسانی به شهرهای نوسود ،ریجاب، و ازگله در سه سال آینده خبر داد.
مدیرعامل شرکت گاز با بیان اینکه تاکنون ۲۲۴۶ روستا از نعمت گاز برخوردار شده‌اند گفت: تا پایان سال تعداد این روستاها به ۲۳۰۳ روستا خواهد رسید.
حسینی به هدف گذاری برای گازرسانی به۵۷ روستای استان تا پایان سال اشاره کرد و گفت : به ۳۴ روستا تا پایان شهریور گازرسانی خواهد شد .
وی ادامه داد: در قالب ۴۰ پروژه ، این ۵۷ روستای باقیمانده تا پایان سال گازرسانی خواهند شد و بدین ترتیب تمام روستاهای استان که قابلیت گازرسانی را دارند تکمیل می‌شوند.
مدیرعامل شرکت گاز استان کرمانشاه اظهار نمود: از نظر پوشش گاز، روستاهای کرمانشاه از میانگین کشور بالاتر می‌باشند.
حسینی در ادامه به ۱۰۱ روستای کرمانشاه که گاز ندارند اشاره کرد و گفت: این روستاها عمدتاً صعب العبور ‌باشند ولی با این وجود ما پیگیر تامین اعتبار برای این روستاها می‌باشیم تا بتوانیم تعداد زیادی از آنها را از نعمت گاز برخوردار کنیم.
وی درباره جایگاه سی‌ان‌جی کرمانشاه بیان کرد: تعداد ۷۸ جایگاه سی‌ان‌جی داریم و محدودیتی برای ایجاد جایگاه نداریم ولی چنانچه متقاضی جدیدی داشته باشد که از شرایط لازم برخوردار باشد افزایش جایگاه خواهیم داشت.
وی در خصوص اقدامات انجام شده برای اربعین گفت : در سال ۱۴۰۱ به درخواست استاندار وقت ظرف مدت ۲۰ روز حدود ۲۰ کیلومتر شبکه به مرز خسروی رساندیم که این رکوردی در کشور بود و اکنون در حال بهره‌برداری است.
حسینی در خصوص مطالبات شرکت گاز استان کرمانشاه تصریح کرد: ۱۰۰۰ میلیارد تومان مطالبات وصول نشده در استان داریم که بیش از ۸۶ درصد از این طلب مربوط به شرکت پتروشیمی کرمانشاه می‌باشد و بخش خانگی کمتر از یک درصد می‌باشد.
حسینی در خصوص انفجار اخیر در اسلام آباد غرب تصریح کرد: این انفجار به هیچ وجه به شرکت گاز ارتباطی ندارد و کارشناسان با بررسی‌هایی که به عمل آورده‌اند به این نتیجه رسیدند که هیچ نشتی در این حادثه وجود نداشته است.

ارسال دیدگاه شما

عنوان صفحه‌ها
30 شماره آخر
بالای صفحه