روزنامه کائنات
7

شهرستان

۱۴۰۳ چهارشنبه ۱۷ مرداد - شماره 4650

یک دستگاه جرثقیل ۵۰ تن مدرن به ناوگان ترابری سنگین افزوده شد


 در راستای بروز رسانی تجهیزات و ماشین آلات ترابری یک دستگاه جرثقیل ۵۰ تن مدرن جهت فعالیت های عملیاتی به ناوگان ترابری افزوده شد.
مدیر خدمات شرکت نفت و گاز آغاجاری در این رابطه بیان کرد : با توجه به گستردگی و تنوع تاسیسات و تجهیزات عملیاتی شرکت آغاجاری و لزوم پایداری تولید یک دستگاه جرثقیل ۵۰ تن از طریق بودجه استهلاک خریداری و به ناوگان ترابری افزوده گردید.
محمد مداحی نژاد عنوان کرد : از ابتدای سال ۱۴۰۲ بروز رسانی تجهیزات و ماشین آلات فرسوده شرکت در دستور کار قرار گرفت و با حمایت مدیر عامل محترم و اخذ مجوز های علاوه بر خرید این جرثقیل ۵۰ تن ، دو دستگاه بیل مکانیکی، لیفتراک،لودر و .... نیز خریداری شد.
مداحی نژاد افزود : همچنین در جهت بروز رسانی ناوگان حمل و نقل نیزدو دستگاه اتوبوس و ۱۰ دستگاه مینی بوس خریداری شده که به زودی در شرکت مستقر می شوند همچنین در  سال جاری بالغ بر ۸۰ دستگاه وانت دو کابین بصورت استیحاری جذب گردید.

آغاز دوره آموزشی
 «قانون مناقصات» در شرکت گاز استان کرمانشاه
  كرمانشاه – ليلا حياتي - دوره آموزشی «قانون مناقصات» برای چهار شرکت زیر مجموعه شرکت ملی گاز به میزبانی شرکت گاز استان کرمانشاه آغاز شد.
به گزارش روابط عمومی شرکت گاز استان کرمانشاه دوره آموزشی ۳ روزه «قانون مناقصات» برای ۳۵ نفر از اعضای کمیسیون مناقصات و کمیته فنی بازرگانی شرکت های گاز استانی کرمانشاه، همدان و کردستان و شرکت انتقال گاز منطقه ۷ به میزبانی شرکت گاز استان کرمانشاه در هتل پارسیان شهر کرمانشاه آغاز شد.
ناصر حسینی مدیرعامل شرکت گاز استان کرمانشاه در افتتاحیه این دوره ضمن گرامی‌داشت یاد شهدای دولت، پنجم مرداد ماه؛«روز ملی کرمانشاه» را تبریک گفت و اظهار داشت: استان کرمانشاه همیشه مدافع مرزهای غربی کشور بوده و ۹ هزارو ۸۰۰ شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.
وی افزود: رهبر معظم انقلاب به همین خاطر استان کرمانشاه را سینه ستبر ایران اسلامی خطاب کردند.
حسینی با اشاره به نزدیکی ایام اربعین، گفت: در این ایام موکب شرکت گاز در قصرشیرین میزبان تمام هموطنان و کارکنان صنعت نفت خواهد بود.
مدیرعامل شرکت گاز استان با بیان اینکه بسیاری از دانش ها و اطلاعات در زمان تحصیل فرا گرفته نمی‌شود، گفت: یکی از این دانش ها قانون مناقصات است که اگر کارکنان بدان تسلط نداشته باشند با مشکلاتی مواجه خواهند شد.
وی عنوان کرد: قوانین و اطلاعات دستخوش تغییرات می‌شوند و دوره های ضمن خدمت موجب بروزرسانی آنها شده و باعث می‌شود امورات شرکت به بهترین شکل پیش برود.
حسینی یکی از عوامل خلق آینده بهتر را مدیریت استراتژیک دانست که لازمه آن آموزش استراتژیک و بابرنامه است و گفت: این دوره آموزشی در این راستا برگزار می‌شود و امیدواریم همکاران بهترین بهره را از آن ببرند.

دیدار صمیمانه مدیرعامل گاز استان گلستان با پیمانکاران
  علی طالبی با جمعی از پیمانکاران مجری  پروژه های گاز رسانی و خدماتی  شرکت گاز استان گلستان  دیدار و گفتگو کرد.به گزارش روابط عمومی گاز گلستان :در این نشست صمیمی که با هدف بررسی موانع و رفع مسائل  پروژه ها برگزار شد  مدیر عامل گاز گلستان از همکاری و همراهی و همچنین خدمات ارزشمند پیمانکاران مجری طرح های گاز رسانی قدردانی و رویکرد آینده شرکت در بحث توسعه و بهره برداری را مطرح کرد.وی افزود : با همراهی  و همدلی  مجریان طرح های گازرسانی اهداف تعیین شده این شرکت در بخش های توسعه شبکه ، نصب انشعابات و سایر امورات مرتبط محقق شده است.علی طالبی ،با اشاره به اینکه در حد امکان تلاش کردیم  تا مسائل و مشکلات مرتبط را با همیاری و مشارکت مطلوب پیمانکاران  به حد اقل برسانیم  اظهار داشت: با وجود مسائل مختلف وقفه ای در روند اجرای پروژه ها بوجود نیامده است  و توانستیم  با همکاری و تعامل خوب و مناسب  پیمانکاران عزیز به گازرسانی و خدمت رسانی در سطح استان گلستان سرعت ببخشیم.در ادامه این نشست ، پیمانکاران حاضرنیز ضمن تقدیر از مدیرعامل گاز گلستان  نقطه نظرات ،پیشنهادات و  سوالات  مورد نظر خود را مطرح نمودند و واحدهای مختلف شرکت گاز استان به فراخور مسئولیت پاسخگویی درجهت اقناع ابهامات آنان ارائه کردند.

 

ارسال دیدگاه شما

عنوان صفحه‌ها
30 شماره آخر
بالای صفحه