روزنامه کائنات
7

شهرستان

۱۴۰۳ چهارشنبه ۱۷ مرداد - شماره 4650

برگزاری جلسه فنی، عملیاتی شركت نفت و گاز كارون در واحد گاز و گاز مایع ۸۰۰


  جلسه فنی عملیاتی صبحگاهی شرکت بهره برداری نفت و گاز کارون با حضور مدیر عامل، مدیران و روسای بخشهای عملیاتی فنی و ستادی این شرکت در کارخانه گاز و گاز مایع ۸۰۰ برگزار شد.
مهندس حسن شهرویی در ابتدای این جلسه ضمن تسلیت شهادت مظلومانه دکتر اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی حماس و محکومیت این اقدام تروریستی رژیم جنایتکار اسرائیل،از حضور در جمع کارکنان پرتلاش عملیاتی ابراز خرسندی نمود و بر ادامه برگزاری مستمر جلسات عملیاتی در تاسیسات بصورت دوره ای و حضور میدانی مدیران و رؤسا در تاسیسات فرآورشی تاکید کرد.
مدیر عامل شرکت بهره برداری نفت و گاز کارون از تلاش‌های بی دریغ همه کارکنان این شرکت به ویژه پرسنل سختکوش عملیاتی در تحقق اهداف و برنامه‌های سازمان قدردانی کرد و گفت با عنایت خداوند متعال و همت تلاش جمعی کارکنان کارهای بزرگی در شرکت نفت و گاز کارون صورت گرفته که قابل تقدیر است و از آن جمله می توان به افزایش تولید بی سابقه نفت خام تعمیرات اضطراری و پیشگیرانه خطوط لوله ساماندهی تاسیسات رفع آلودگی‌های محیط زیستی توسعه جاده‌های دسترسی توجه به نظم و آراستگی تاسیسات،تهیه شرح نیازهای متعدد تامین نیازمندی‌های واحدهای عملیاتی،ساماندهی انبارها،اجرای پروژه‌های دیوار کشی توسعه فضای سبز و فعالیت های متعدد عمل به مسئولیت اجتماعی در قبال جامعه پیرامونی اشاره کرد.
مهندس شهروئی با تاکید بر ضرورت توجه به نیروی انسانی به عنوان مهمترین سرمایه سازمان، افزود: پرسنل به ویژه نیروهای عملیاتی که در شرایط آب و هوایی و گرمای طاقت فرسای خوزستان تلاش میکنند نیازمند توجه ویژه و مستحق برخورداری از تسهیلات و امکانات مناسب میباشند که در همین راستا مطالبات به حق کارکنان از سوی مدیر عامل محترم شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب در حال پیگیری مستمر است و این مطالبات به انحاء مختلف به مراجع ذیربط منتقل گردیده و امیدواریم ان شاء ... در آینده نزدیک شاهد نتیجه مثبت این پیگیری ها باشیم. در ادامه جلسه مصوبات صورتجلسه قبل قرائت گردید که مدیریت‌ها و ادارات مسئول گزارشی از پیگیری های صورت گرفته ارائه نمودند و در انتها نیز حاضرین به بیان نقطه نظرات و دیدگاه های خود پرداختند و در پایان جلسه مدیر عامل از پروژه‌های در حال اجرا در منطقه کریت کمپ بازدید نمود.

 

ارسال دیدگاه شما

عنوان صفحه‌ها
30 شماره آخر
بالای صفحه