روزنامه کائنات
7

شهرستان

۱۴۰۳ چهارشنبه ۱۷ مرداد - شماره 4650

آئین بزرگداشت روز خبرنگار در بوشهر برگزار می شود


  معاون فرهنگی و رسانه ای اداره کل فرهنگ استان بوشهر از برگزاری آئین بزرگداشت روز خبرنگار در بوشهر خبر داد.
به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر ، وحید حیدری گفت: آئین گرامیداشت روز خبرنگار با حضور مسئولان استانی و جمعی از اصحاب فرهنگ، فعالان و پیشکسوتان رسانه، با همکاری خانه مطبوعات و رسانه های استان ، و به یاد شهدای خبرنگار جنگ غزه به خصوص شهید خبرنگار فلسطینی اسماعیل القوس در مجتمع فرهنگی هنری 9 دی بوشهر برگزار می شود.
 وی در نشست هماهنگی مراسم گرامیداشت روز خبرنگار در استان افزود: آیین گرامیداشت روز خبرنگار ساعت 17 روز پنج شنبه هجدهم مردادماه ۱۴۰۳ ، با حضور مسئولان استانی و جمعی از اصحاب فرهنگ، فعالان و پیشکسوتان رسانه، در محل مجتمع فرهنگی هنری 9 دی بوشهر برگزار می شود.
وی اظهارکرد: اصحاب رسانه و خبرنگاران استان بوشهر با تلاش فراوان، تعهد، وظیفه شناسی و بدون حاشیه سازی حماسه‌ها را تبیین و روایت می‌کنند و تلاش های این قشر زحمت کش همواره قابل تقدیر است. معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ استان بوشهر تصریح کرد:  در این آیین، خبرنگاران پیشکسوت و خبرنگاران حاضر در برنامه مورد تکریم و تقدیر قرار خواهند گرفت. گفتنی است که ۱۷ مرداد ماه هر سال مصادف با شهادت شهید محمود صارمی در تقویم کشور به نام روز خبرنگار نامگذاری شده است.

ارسال دیدگاه شما

عنوان صفحه‌ها
30 شماره آخر
بالای صفحه