روزنامه کائنات
7

شهرستان

۱۴۰۲ شنبه ۶ خرداد - شماره 4367

در نشست استاندار مازندران و شهردار ساری مطرح شد:

رضایتمندی استاندار مازندران از رویکرد و عملکرد شهرداری ساری

  نماینده عالی دولت در مازندران در نشست با شهردار ساری از رویکرد و عملکرد شهرداری ساری اعلام رضایت‌مندی کرد.
به گزارش مدیریت ارتباطات شهرداری ساری، نشست سید محمود حسینی‌پور استاندار مازندران و محمدحسین قبادی شهردار ساری با موضوع بررسی طرح‌های توسعه شهری و امیدآفرینی و ترسیم آینده‌ی روشن در دفتر استاندار برگزار شد.
در این نشست استاندار مازندران بر تقویت روحیه امید در جامعه و ترسیم آینده‌ای روشن در مرکز استان تاکید کرد و گفت: باید از همه ظرفیت‌ها برای توسعه مرکز استان بهره‌گیری کرد.
وی نگاه به آینده در مدیریت شهری را یک ضرورت دانست و افزود: برای ساختن آینده یک شهر باید نگاه ویژه‌ای به آن داشته باشیم زیرا آینده شهر، چراغ راه عملکرد شهرداری است.
همچنین در این نشست استاندار ضمن اعلام رضایتمندی از رویکرد و عملکرد شهرداری در جهت تلاش برای توسعه شهری خواستار ادامه این روند در شهرداری ساری شد.
محمدحسین قبادی شهردار ساری نیز گفت: تلاش داریم تا برای شهروندان ساروی تصویری از آینده شهر ارائه دهیم که امیدبخش باشد و ضمن رضایت‌مندی شهروندان مرکز استان مازندران مقصد گردشگران و مسافران شود.
وی افزود: «آینده» یکی از شاخص‌های جدی و از موضوعاتی است که به طور اساسی باید به آن توجه کنیم و تحقق این مهم نیز مستلزم همکاری و تعامل بین شورا و شهرداری است که مجموعه شهرداری و شورا هم‌اکنون با این رویکرد تلاش می‌کنند تا در توسعه شهر ساری و در پاسخ به مطالبات به حق مردم گام‌های اساسی بردارند.

اهدای ۱۵۰۰ سبد کالا در رزمایش کرامت
 توسط خیریه آبشار عاطفه‌ها
 رزمایش کرامت با هدف اهدای ۱۵۰۰ سبد کالا به نیازمندان استان قم به همت بنیاد بین ‌ المللی خیریه آبشار عاطفه‌ها در مسجد مقدس جمکران برگزار شد.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی جمکران، رزمایش کرامت پیش از ظهر شنبه با هدف اهدای ۱۵۰۰ سبد کالا به همت بنیاد بین المللی خیریه آبشار عاطفه‌ها در آستانه سالروز ولادت حضرت معصومه (س)، در شبستان کربلای مسجد مقدس جمکران برگزار شد.
اعظم مهتاب پور مدیر قرارگاه قائم آل محمد بنیاد بین المللی آبشار عاطفه‌ها در حاشیه برگزاری این مراسم در جمع خبرنگاران اظهار کرد: این بنیاد به مناسبت میلاد با سعادت حضرت معصومه (س) و دهه کرامت اقدام به برگزاری رزمایش کرامت با هدف توزیع یک هزار و ۵۰۰ سبد کالا با ۶ قلم کالای اساسی از جمله روغن، برنج، ماکارونی و رب گوجه بین جامعه هدف خود کرده است.
وی با اشاره به اینکه سبدهای کالا به همت خیران و قرارگاه محرومیت زدایی سپاه استان قم تهیه شده است، گفت: به مناسبت دهه کرامت هم چنین هدایای زیادی برای دختران مهرجوی زیر نظر بنیاد آبشار عاطفه‌ها تدارک دیده شده است که بخشی از آن در این مراسم و بخشی دیگر همراه با سبدهای کالا تحویل داده می‌شود.
وی ضمن تقدیر از معاونت فرهنگی مسجد مقدس جمکران برای همکاری در برگزاری این مراسم، خاطرنشان کرد: استان قم ۱۰ شعبه فعال بنیاد آبشار عاطفه‌ها دارد که کار تهیه جهیزیه برای نیازمندان، کمک به بیماران صعب العلاج، کمک به ایتام و کمک به خانواده‌های بی سرپرست و بد سرپرست را بر عهده دارند.

 برگزاری جشن دهه کرامت و روز دختر
 با حضور خانواده های مددجویان در گرگان
 به مناسبت گرامیداشت دهه کرامت و ولادت حضرت معصومه(س) و روز دختر، مراسم جشنی با حضور جمعی از خانواده های مددجویان کم برخوردار در شهرستان گرگان برگزار شد.به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان‌های استان گلستان، به مناسبت گرامیداشت دهه کرامت و ولادت باسعادت کریمه اهل بیت حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها و روز دختر، جشن باشکوهی با عنوان دهه کرامت با مشارکت انجمن حمایت از زندانیان و قرارگاه اجتماعی زندان‌های استان گلستان، در منطقه کم برخوردار قلعه حسن شهرستان گرگان با حضور مدیران و مسئولین استانی و جمعی از خانواده های مددجویان به همراه دخترانشان، در محل قلعه حسن شهرستان گرگان برگزار شد.در این جشن گروه های هنری برنامه های متنوع فرهنگی و شاد اجرا کردند که فضای مفرح و با نشاطی را برای فرزندان زندانیان ایجاد کرد.همچنین دراین مراسم به مناسبت این روز فرخنده، به فرزندان دختر مددجویان، کارت هدیه نقدی اهدا شد.

نشست مدیریت مصرف برق در استانداری خوزستان برگزار شد
 نشست مدیریت مصرف برق در استان خوزستان با حضور استاندار و مدیران صنعت برق با موضوع مدیریت مصرف برق در تابستان ۱۴۰۲ برگزار شد.
در این نشست محمود دشت‌بزرگ مدیرعامل این شرکت و دیگر مدیران صنعت برق گزارشی از وضعیت شبکه برق، لزوم مدیریت مصرف و مشوق‌های در نظرگرفته شده برای کاهش مصرف برق در بخش خانگی ارائه کردند.
علی‌اکبر حسینی‌محراب استاندار خوزستان در این نشست گفت: مدیریت مصرف برق در تابستان بایستی به شکلی انجام شود که روند تولید و اشتغال آسیب نبیند و خاموشی صنایع حتما با هماهنگی قبلی باشد. وی با تاکید بر فرهنگ‌سازی صرفه‌جویی در مصرف انرژی از طریق رسانه‌ها و فضای مجازی افزود: فعالیت ماینرهای رمز ارز نیز حتما بایست در زمان اوج مصرف متوقف شود هرچند که این نوع فعالیت در تمام اوقات به کلی ممنوع است. استاندار خوزستان تصریح کرد: اقدامات لازم جهت مدیریت مصرف برق به گونه‌ای انجام شود که در بخش خانگی مردم استان در تابستان پیش رو با خاموشی و قطعی برق مواجه نشوند.

مشتركان گلستانی ، تا 20برابر میزان كاهش
 مصرف برق،  پاداش دریافت می كنند
 مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق گلستان از اختصاص پاداش به مشتركاني كه مصرف برق خود را نسبت به مدت مشابه پارسال كاهش دهند خبر داد.
سیداحمد موسوی در گفتگوی ویژه خبری گلستان با اعلام اين كه پاداش همكاري مشتركان در كاهش مصرف نسبت به سال پيش افزايش چشمگيري داشته گفت: سال پيش مشتركان 5برابر ميزان كاهش خود پاداش دريافت مي كردند و اين پاداش امسال به 20برابر افزايش يافته است.موسوی افزود: پارسال مشتركاني كه زير الگوي مصرف برق استفاده مي كردند، پاداش 5برابري دريافت نمودند ولي امسال همه مشتركان چه بالاي الگو مصرف داشته باشند چه پايين تر از الگو به ازاي هر كيلووات ساعت و به صورت پلكاني تا 20 برابر پاداش دريافت مي كنند.مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق گلستان افزود: مشتركان با به كارگيري چند راهكار ساده مانند: سرويس كولرها پيش از فصل گرم، استفاده از سايبان بر روي  كولرها، تنظيم دماي كولر گازي برروي 24درجه، كاهش روشنايي غيرضروري و استفاده از نور طبيعي به راحتي مصرف برق خود را به ميزان قابل توجهي كاهش داده و علاوه بر حفظ منابع طبيعي كشور و كاهش هزينه برق مصرفي، پاداش نيز دريافت نمايند.گفتني است مشتركان گرامي مي توانند با نصب اپليكيشن موبايلي برق من از طريق سايت اينترنتي شركت توزيع نيروي برق استان گلستان به نشاني www.goped.ir با اطلاع از ميزان مصرف برق خود در دوره هاي پيشين، نحوه برخورداري از پاداش و همچنين راهكارهاي كاهش مصرف برق را دريافت نمايند.

 

ارسال دیدگاه شما

عنوان صفحه‌ها
30 شماره آخر
بالای صفحه