روزنامه کائنات
7

شهرستان

۱۴۰۲ شنبه ۶ خرداد - شماره 4367

رییس شورای انسجام بخشی صنعت آب و برق استان مرکزی:

نقش ائمه جمعه در ترویج فرهنگ صحیح آب و برق بی بدیل است

 اراک- فرناز امیدی: رییس شورای انسجام بخشی صنعت آب و برق استان مرکزی گفت: نقش ائمه جمعه در ترویج فرهنگ صحیح آب و برق بی بدیل است.
محمود محمودی در گردهمایی ائمه جمعه و مدیران عامل صنعت آب و برق استان مرکزی با بیان این مطلب افزود: روحانیون ، مساجد و مراکز دینی نقش غیر قابل انکاری در شکل گیری باور ها و ارزش ها در بین مردم دارند و اموزه های دینی و فرهنگی با محوریت مدیریت مصرف آب  و برق می تواند نقش مهمی در تبیین فرهنگ مصرف بهینه اب برق  ایفا کند.
مدیرعامل توزیع برق استان مرکزی تأکید کرد: مهم‌ترین طرحی که امسال در بخش مدیریت مصرف بخش خانگی اجرایی می‌شود، طرح «پاداش صرفه‌جویی» است. این طرح با هدف تأمین برق پایدار برای تمامی بخش‌ها اجرا می‌شود، بدین معنا که هر خانواری که مصرف برق خود را کاهش دهد، به میزان هر کیلووات ساعت کاهش مصرف، تا ۲۰۰۰ تومان کاهش می یابد.
این مقام مسئول بابیان اینکه عبور از پیک مصرف برق در سال جاری از موضوعات بسیار مهم صنعت برق است ،افزود: عبور موفقیت آمیز از پیک تابستان نیازمند همراهی مردم و مسوولان فهیم است.
عزت اله آمره ای  مدیر عامل شرکت آب منطقه ای استان مرکزی با اشاره به خشکسالی و گرمای بی سابقه در ۵۰ سال اخیر مدیریت صحیح مصرف آب و رعایت الگوی مصرف توسط مشترکین را یکی از مهم ترین راه های برون رفت از شرایط کم آبی عنوان کرد وبر فرهنگ سازی درراستای رعایت الگوی مصرف و استفاده از ظرفیت ائمه جمعه و جماعت برای تبیین اهمیت صرفه جویی در مصرف آب تاکید نمود. فرماندار شهرستان ساوه با تاکید بر نقش ائمه جمعه به عنوان مشعل‌داران هدایت در سطح جامعه خواستار مساعدت ایشان در راستای توسعه و تثبت فرهنگ مدیریت مصرف آب و برق  بیش از گذشته شد. مهدی الیاسی افزود: استان مرکزی در تامین خدمات زیر بنایی آب و برق طر ح های ملی الگوی موفق و پیشتاز در سطح کشور است.

ارسال دیدگاه شما

عنوان صفحه‌ها
30 شماره آخر
بالای صفحه