روزنامه کائنات
7

شهرستان

۱۴۰۲ شنبه ۶ خرداد - شماره 4367

همزمان با دهه کرامت محقق شد؛

یکصد و هشتادمین جایگاه فرآورده های نفتی آذربایجان شرقی به بهره برداری رسید

  تبریز – ماهان فلاح: مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه آذربایجان شرقی ضمن تبریک اعیاد دهه کرامت از بهره برداری جایگاه یاقوت تبریز بعنوان یکصد و هشتادمین جایگاه عرضه سوخت این منطقه خبر داد.
ناصر راشدی ضمن تبریک ایام دهه کرامت، میلاد باسعادت کریمه اهل بیت عصمت و طهارت (ع) و فرا رسیدن خجسته میلاد ثامن الائمه حضرت امام رضا(ع) گفت: با هدف ارائه خدمات مطلوب سوخت رسانی به شهروندان با تلاش و پیگیری مدیریت و مسئولین منطقه جایگاه اختصاصی یاقوت تبریز بعنوان یکصد و هشتادمین جایگاه عرضه سوخت منطقه در کلانشهر تبریز مورد بهره برداری و در مدار سوخت رسانی قرار گرفت.
وی اظهار داشت: جایگاه دومنظوره یاقوت  بعنوان شصت و هشتمین جایگاه عرضه سوخت شهرستان تبریز در زمینی به مساحت 5426 متر مربع با سرمایه ای بالغ بر 350 میلیارد ریال توسط بخش خصوصی با نظارت و پیگیری مستمر مدیریت و مسئولین منطقه آذربایجان شرقی احداث و آماده ارائه خدمات سوخت رسانی می باشد.
مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه آذربایجان شرقی افزود: فرآورده قابل عرضه در این جایگاه بنزین معمولی، نفتگاز و سی ان جی می باشد. بنزین معمولی و نفتگاز هر کدام با یک سکو و دو دستگاه تلمبه دو نازله و مخازن ذخیره سازی سوخت به ظرفیت کلی یکصد یازده هزارلیتر مورد بهره برداری قرار گرفته است. همچنین بخش  سی ان جی نیز با تجهیزات 1500 متر مکعب بر ساعت با سه سکو و سه دستگاه دیسپنسر دو نازله در ارائه خدمات سوخت رسانی به شهروندان و مشتریان به صورت شبانه روزی فعالیت خواهد داشت.
ناصر راشدی یاد آور شد: با بهره برداری از این جایگاه علاوه بر افزایش ظرفیت سوخت رسانی و بهبود خدمات رفاهی برای شهروندان، برای 15 نفر نیز به صورت مستقیم اشتغالزایی صورت گرفته است.
وی در خاتمه با تأکید بر استفاده از کارت هوشمند سوخت شخصی در جایگاههای عرضه مواد نفتی خاطرنشان کرد: در 180 باب جایگاه عرضه فرآورده های نفتی، کارت هوشمند اضطراری برای آن دسته از شهروندان که به هر دلیلی فاقد کارت سوخت شخصی می باشند موجود می باشد ولی با توجه به ضرورت استفاده از کارت سوخت شخصی جهت بهبود نظام توزیع و جلوگیری از قاچاق فرآورده های نفتی، مالکان خودروهای فاقد کارت سوخت باید برای دریافت کارت هوشمند سوخت المثنی به دفاتر پلیس +10 مراجعه نمایند

ارسال دیدگاه شما

عنوان صفحه‌ها
30 شماره آخر
بالای صفحه