روزنامه کائنات
7

شهرستان

۱۴۰۲ دوشنبه ۲۵ ارديبهشت - شماره 4360

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان اعلام کرد؛

اضافه شدن یک باند به اتوبان شهید کسایی تبریز

 تبریز – لیلا پاشایی: رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان تبریز با اشاره به تعریض ۱۷ کیلومتر از باند شمالی اتوبان شهید کسایی توسط اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان گفت: با اتمام عملیات تعریض، یک باند به اتوبان‌کسایی افزوده خواهد شد و تردد رانندگان و بخصوص حمل و نقل کالا و مسافر با سهولت انجام می پذیرد.
محمد مسیب زاده؛ رئیس راهداری وحمل ونقل جاده ای شهرستان تبریز اظهار کرد: ۶ دستگاه کمپرسی، دو دستگاه گریدر، دو دستگاه لودر، یک دستگاه بولدزر، یک دستگاه غلطک در این مدت با امکانات داخلی اداره تبریز و همکاری مردم بازسازی شده و بر عمر انقلابی آنها افزوده شده است.
وی با اشاره به تعریض ۱۷ کیلومتر از باند شمالی اتوبان کسایی توسط اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان افزود: با اتمام عملیات تعریض، یک باند به اتوبان‌کسایی افزوده خواهد شد و تردد رانندگان و بخصوص حمل و نقل کالا و مسافر با سهولت انجام می پذیرد.
رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان تبریز گفت: پنج کیلومتر راه روستای کول‌لوک دره سی آماده آسفالت بوده، هفت کیلومتر راه محور گوللوجه- گلزار تا سه راهی کرد کندی در دست اجراست و پارتیشن بندی محور تبریز- آذرشهر به طول ۱۱ کیلومتر برای تفکیک باند کندرو به زودی اجرایی می شود.
مسیب زاده همچنین از تکمیل پل غیر همسطح سردرود در صورت تملک اراضی و رفع معارض توسط شهرداری و مقاوم سازی پل دوقلوی خلعت پوشان در طرح تبادل امام علی(ع) تبریز در طول سال جاری خبر داد

ارسال دیدگاه شما

عنوان صفحه‌ها
30 شماره آخر
بالای صفحه