روزنامه کائنات
1

صفحه اول

۱۴۰۱ چهارشنبه ۲۵ خرداد - شماره 4149

رضازاده در گفتگو با کائنات:

دورنمای تعامل با آمریکا رابطه مستقیمی با رفع تحریم‌ها دارد

  عضو هیات رییسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس اعتقاد دارد دورنمای تعامل با ایالات متحده وابستگی مستقیم با بازگشت مقامات این کشور از سیاست های غلط و رفتارهای اشتباهشان طی چهار دهه گذشته است.
یعقوب رضازاده در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی روزنامه کائنات در خصوص دورنمای تعامل با آمریکا، گفت: ایالات متحده همواره در مقابل کشورمان تلاش کرده زیاده خواه باشد از این رو شاهد تنش های کنونی هستیم.
نماینده مردم سلماس در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه آمریکایی ها در مواجه با کشورمان دارای تضاد منافع هستند، اظهار کرد: در واقع از طرفی باید در مقابل جامعه جهانی ژست صلح طلبی بگیرند اما از طرف دیگر نمی خواهند جمهوری اسلامی ایران همچنان مقتدر بماند. وی با بیان اینکه اعمال تحریم از سوی آمریکایی ها بیانگر رویکرد سیاستمداران این کشور نسبت به ملت ایران است، ادامه داد: در واقع آنها اموال و دارایی های مردم ایران را بلوکه کرده و تلاش می کنند با اعمال فشار سیاسی و اقتصادی، زمینه تحقق منافعشان را فراهم کنند. این نماینده مردم در مجلس یازدهم تصریح کرد: در واقع نمی توان با کشوری که زورگویی می کند و نمی خواهد ملت یک سرزمین روی پای خود بایستند، رابطه مطلوبی داشت.
عضو هیات رییسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: بنابراین می توان اذعان کرد دورنمای تعامل با ایالات متحده وابستگی مستقیم با بازگشت مقامات این کشور از سیاست های غلط و رفتارهای اشتباهشان طی چهار دهه گذشته است.

ارسال دیدگاه شما

عنوان صفحه‌ها
30 شماره آخر
بالای صفحه