روزنامه کائنات
6

انرژی

۱۴۰۱ سه شنبه ۲۴ خرداد - شماره 4148

افزايش آهنگ پيشرفت پروژه ملي ايجاد قطب سوم پتروشيمي در سواحل مکران

 مديرعامل جديد شرکت سرمايه‌گذاري تجاري شستان گفت: افزايش آهنگ پيشرفت پروژه ملي ايجاد قطب سوم پتروشيمي در سواحل مکران، توسعه تجارت در ابعاد مختلف، پيشبرد سريع پروژه‌هاي پتروپالايشگاهي ‌300 هزار بشکه‌اي نگين بندرعباس (نفت) و سيراف (ميعانات گازي) از مهم‌ترين اولويت‌ها است.
به گزارش شرکت ملي صنايع پتروشيمي، در جلسه‌اي که با حضور سيد مجيد ابن‌الرضا مديرعامل ساتا و جمعي از معاونين وي، معاونين شستان و برخي مديران عامل شرکت‌هاي زيرمجموعه شستان برگزار شد، افشار بازيار به‌عنوان مديرعامل شرکت سرمايه‌گذاري تجاري شستان منصوب شد.
در ابتداي جلسه مديرعامل ساتا با تشکر از علي صنعتگر ماهاني در دوره سرپرستي شستان، بر اهميت جايگاه نيروي انساني به‌عنوان سرمايه اصلي هر سازمان و هموارکننده راه دشوار رسيدن به قله سعادت، تاکيد کرد و در ادامه بر، توسعه فرهنگ شايستگي در شناسايي و انتخاب نيروي انساني خلاق، ارزشمند و هوشمند براي دوره‌هاي بحراني را از اهداف مهم ساتا برشمرند.
افشار بازيار مديرعامل جديد شرکت سرمايه‌گذاري تجاري شستان نيز با تشکر از حسن اعتماد در سپردن اين مسئوليت مهم، از زحمات و اقدامات مديران عامل پيشين تقدير و به بيان اولويت‌هاي کاري در دوره جديد پرداخت.
وي اولويت‌هاي کاري خود را به سرانجام رساندن فرآيند بورسي‌سازي، اصلاح پرتفوي سرمايه‌گذاري، ورود به زنجيره ارزش محصولات پليمري و معدني، افزايش آهنگ پيشرفت پروژه ملي ايجاد قطب سوم پتروشيمي در سواحل مکران (چابهار)، توسعه تجارت در ابعاد مختلف، پيشبرد صحيح، مطمئن و سريع پروژه‌هاي پتروپالايشگاهي ‌300 هزار بشکه‌اي نگين بندرعباس (نفت) و سيراف (ميعانات گازي)، حضور در حوزه آب و انرژي با مجموعه­اي از پروژه‌هاي قابل اجرا با نسبت ريسک و بازدهي معقول، ساماندهي چرخه تامين مالي پروژه‌ها و تشکيل گروه مالي تخصصي را از اهم اقداماتي دانست که بايد توسط شستان انجام گيرد.
افشار بازيار دانش آموخته دانشگاه علم و صنعت در رشته مهندسي صنايع تا مقطع دکتري و عضو هيات علمي دانشگاه صنعتي مالک اشتر است. معاونت اقتصادي و نمايندگي وزارت دفاع در کميسيون‌هاي اقتصادي دولت، عضويت در کارگروه ادغام بانک‌ها، رياست و عضويت در هيات مديره برخي شرکت‌هاي پتروشيمي، آب و برق، صنعتي، معدني و عمراني از ديگر سوابق حرفه‌اي مديرعامل جديد شستان است.

ارسال دیدگاه شما

عنوان صفحه‌ها
30 شماره آخر
بالای صفحه