روزنامه کائنات
7

شهرستان

۱۴۰۱ شنبه ۲۴ ارديبهشت - شماره 4127

در بازدید از مجموعه ورزشی یادگار امام(ره) مطرح شد؛

تاکید شهردار تبریز بر ارائه خدمات رفاهی به هواداران تیم پرطرفدار تراکتور

 آذربایجان شرقی  لیلا پاشایی: شهردار تبریز با همراهی اعضای شورای اسلامی شهر، مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان‌شرقی، معاونان فنی و عمرانی و خدمات شهری و مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی تراکتور از مجموعه ورزشی یادگار امام (ره) تبریز بازدید کرد.
یعقوب هوشیار در این بازدید که همراه با شهرام دبیری و پرویز هادی از اعضای شورای اسلامی شهر، حبیب ستوده نژاد، سامان احمدزاده و جواد صدیقی انجام گرفت، به احصای مشکلات راه‌های دسترسی به ورزشگاه یادگار امام (ره) پرداخته و دستورات لازم برای رفع آنها را صادر کرد.
خروجی مسیر یادگار امام (ره) به اتوبان شهید کسایی اولین موردی بود که شهردار تبریز دستور انسداد در دو سمت این خروجی را داده و تمیزکاری، زیرسازی و آسفالت‌ریزی این مسیر را خواستار شد.
لکه‌گیری پل اسلامشهر زیر اتوبان کسایی و نخاله‌برداری از مسیر و همچنین رفع آلاینده‌های محیط زیست در این مسیر از جمله کارگاه تولید بتن، دیگر اقدامی بود که شهردار تبریز دستور انجام فوری آنها را صادر کرد.
در ادامه این بازدید شهردار تبریز به احصاء مشکلات ورزشگاه یادگار امام (ره) پرداخت و ضمن بازدید از نقاط مختلف این استادیوم دستور رفع و پیگیری این مشکلات را داد. یعقوب هوشیار همچنین بر اهمیت ارائه خدمات لازم در جهت رفاه حال تماشاگران و هواداران تیم محبوب تراکتور تاکید کرد.

ارسال دیدگاه شما

عنوان صفحه‌ها
30 شماره آخر
بالای صفحه