روزنامه کائنات
6

انرژی

۱۴۰۰ چهارشنبه ۲۲ دي - شماره 4060

مديرعامل شرکت ملي حفاري ايران:

سلامت و رضايت شغلي کارکنان

مهم‌ترين اولويت صنعت حفاري است




  مديرعامل شرکت ملي حفاري ايران در بازديد از دکل حفاري 44 فتح تأکيد کرد که توجه به سلامت و رضايت شغلي کارکنان در مناطق عملياتي مهم‌ترين اولويت کار در صنعت حفاري است.
به گزارش شرکت ملي حفاري ايران، حميدرضا گلپايگاني در بازديد سرزده از دکل حفاري 44 فتح در موقعيت ميدان نفتي مارون، در جمع کارکنان اين دستگاه، گفت: همسو با اهتمام ويژه به سلامت همکاران با توجه به خطر بالاي کار و لزوم انجام کار ايمن در چارچوب مقررات و دستورعمل‌هاي اچ‌اس‌ئي، رضايت‌مندي و تقويت انگيزش آنها که در خط مقدم توليد تلاش مي‌کنند مورد تأکيد است. وي تصريح کرد: ما همه خدمتگزار هستيم و بايد تلاش کنيم مشکلات را برطرف کنيم و پيگيري مسائل، حل مشکلات همکاران و انجام کار مهم‌ترين اولويت شرکت است. در اين ديدار که با همراهي مديران منابع انساني، رؤساي برنامه‌ريزي، حراست، امور اداري کارکنان و مسئول پيگيري دفتر مديرعامل و مشاور فرهنگي شرکت ملي حفاري ايران انجام شد، مديرعامل شرکت در موقعيت دکل حفاري با جمعي از کارکنان چهره به چهره  ديدار کرد و در ادامه با حضور در اردوگاه دستگاه 44 فتح با کارکنان در پايان نوبت‌کاري آنان و کارکنان خدمات اردوگاهي در نمازخانه اردوگاه ديدار  کردو با آنان به گفت‌وگو نشست. در جريان اين بازديد، کارکنان به بيان مشکلات و طرح نظرها و پيشنهادها پرداختند که گلپايگاني ضمن ارائه راهکارهايي، تصريح کرد: موارد مطرح‌شده در چارچوب مقررات و قوانين تا حصول نتيجه، پيگيري مي‌شود و به اطلاع همکاران مي‌رسد. وي همچنين از يکي از کارکنان شرکت که در حين کار دچار حادثه شده و دربيمارستان امام خميني (ره) اهواز بستري است، عيادت کرد.

همکاري پژوهشي نفت و گاز اروندان
 و دانشکده نفت اهواز توسعه مي‌يابد
 مديرعامل شرکت نفت و گاز اروندان و سرپرست دانشکده نفت اهواز بر توسعه همکاري‌هاي علمي و پژوهشي تأکيد کردند.
به گزارش شرکت نفت و گاز اروندان، عبدالله عذاري اهوازي، مديرعامل شرکت نفت و گاز اروندان در نشست مشترک با شاهين کرد، سرپرست دانشکده نفت اهواز و هيئت امناي اين دانشگاه که روز شنبه (18 دي‌ماه) برگزار شد، با تأکيد بر افزايش مشارکت و همکاري‌هاي دوجانبه، گفت: با توجه به رويکرد وزارت نفت در توجه جدي به دانشگاه نفت اميدواريم گفت‌وگوها و موضوعات مطرح‌شده به توافق‌ها و تفاهم‌نامه‌هاي مشترک بينجامد. وي ابراز اميدواري کرد که با پيوند صنعت و دانشگاه، شرايط هم‌افزايي هرچه بهتر به‌منظور خودکفايي و رشد علمي کشور فراهم شود. سرپرست دانشکده نفت اهواز هم در ادامه اين نشست با اشاره به ظرفيت‌هاي علمي اين مجموعه، اظهار کرد: اين دانشکده آمادگي دارد با ظرفيت‌هاي استادان برجسته و دانشجويان نخبه و مستعد خود در زمينه‌هاي آزمايشگاهي، شيميايي، برگزاري دوره‌هاي تخصصي و پروژه‌هاي مختلف پژوهشي، زمينه‌هاي جديد همکاري را با شرکت نفت و گاز اروندان فراهم کند.

صادرات نفت ليبي باز هم کاهشي شد
 مسائل آب و هوايي بر مشکلات موجود در صادرات نفت ليبي افزود و صادرات نفت اين کشور باز هم کاهشي شد. به گزارش خبرگزاري بلومبرگ، صادرات نفت ليبي که در پي محاصره شبه‌نظاميان در غرب اين کشور به‌شدت کاهش يافته است، پس از تعطيلي پايانه‌هاي شرقي ليبي به‌دليل آب و هواي نامطلوب باز هم کاهش يافت. دو منبع که خواستند نامشان فاش نشود، اعلام کردند پايانه‌هاي اس‌سيدر، راس لانوف، حريقه و زويتينه روز شنبه (18 دي‌ماه) تعطيل شدند و به‌احتمال زياد تا اوايل هفته آينده بسته خواهند بود. اين مسئله مانع بيشتري براي اين توليدکننده سازمان کشورهاي صادرکننده نفت (اوپک) ايجاد کرده که توليد نفت آن به زير يک ميليون بشکه در روز کاهش يافته است.

ارسال دیدگاه شما

عنوان صفحه‌ها
30 شماره آخر
بالای صفحه