روزنامه کائنات
7

شهرستان

۱۴۰۰ دوشنبه ۲۶ مهر - شماره 3999

جسارت پذیرش مسئولیت و رویارویی با مشکلات ستودنی است

 دکتر نسرین صادق زاده پذیرش مسئولیت های اجرایی توسط اساتید و کارکنان و رویارویی با مشکلات و انتقادات را ستودنی خواند.
به گزارش کائنات، آیین تکریم دکتر حسین معینی معاون سابق دانشجویی و فرهنگی، دکتر حاتمی سرپرست سابق امور دانشجویی، دکتر محمد طالاری رئیس سابق گروه طرح و برنامه و معارفه دکتر ابوالفضل حاتمی، معاون دانشجویی و فرهنگی، دکتر غزاله غنی مقدم سرپرست امور دانشجویی و سحر علی کرمی سرپرست گروه طرح و برنامه دانشگاه با حضور مدیران و هیأت رئیسه برگزار شد.
دکتر نسرین صادق زاده در این مراسم گفت: وقتی استاد یا کارمندی، یک مسئولیت اجرایی را می پذیرد با کوهی از مشکلات و انتقادها روبرو می شود، لذا باید این جسارت برای پذیرش مسئولیت را ارج بنهیم.
وی رمز حضور فعال یک مسئول در سمت یا پست را دغدغه و انگیزه دانست و افزود: آنچه باعث صبوری و دوری از افسردگی و کم کاری یک مدیر در مواجهه با مشکلات و انتقادات می شود دغدغه مندی و برخورداری از انگیزه کاری است.
سرپرست دانشگاه از رحمات دکتر حسین معینی معاون سابق دانشجویی و فرهنگی تشکر کرد و اظهار داشت: حسن خلق و مسئولیت پذیری ایشان و اینکه علیرغم تمایل به کناره گیری از این مسئولیت تا مدتی به اداره امور ادامه دادند واقعا جای تقدیر دارد.
وی از زحمات دکتر حاتمی در دوران سرپرستی امور دانشجویی نیز تشکر کرد و گفت: ایشان از ابتدای شروع کار به عنوان معاون فرهنگی و اجتماعی بسیار پر انرژی ظاهر شدند و در تمام این مدت دغدغه‌ی مسائل جمعی و کلان دانشگاه را داشته اند.
دکتر نسرین صادق زاده به فراز و نشیب های مالی و دشواری های تامین منابع در سال های اخیر اشاره کرد و افزود: جناب آقای دکتر طالاری شناخت خوبی از معضلات و مسائل برنامه ای و بودجه ای داشتند و توانستند ارتباطات برون سازمانی مناسبی را برقرار کنند که از زحمات ایشان صمیمانه تشکر می کنم.
سرپرست دانشگاه از قبول سرپرستی امور دانشجویان توسط دکتر غزاله غنی مقدم و سرپرستی گروه طرح و برنامه توسط سحر علی کرمی نیز قدردانی کرد و ابراز امیدواری کرد با استفاده از تجربیات و همکاری با سایر واحد ها اقدامات خوبی در این دو حوزه صورت پذیرد.

ارسال دیدگاه شما

عنوان صفحه‌ها
30 شماره آخر
بالای صفحه