روزنامه کائنات
7

شهرستان

۱۴۰۰ چهارشنبه ۲۳ تير - شماره 3939

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان شرقی:

رویکرد بهزیستی و تامین اجتماعی ایجاد رفاه و افزایش عدالت اجتماعی است

 آذربایجان شرقی - لیلا پاشایی- مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان شرقی گفت: رویکرد بهزیستی و تامین اجتماعی ایجاد رفاه و افزایش عدالت اجتماعی است.
به گزارش خبرنگار ما در تبریز، حسین فتحی در جریان نشست مشترک با پورمحمدی استاندار آذربایجان شرقی که در دومین روز از هفته بهزیستی و تامین اجتماعی ترتیب یافته بود، با اعلام این مطلب اظهار کرد: نقش سازمان بهزیستی و تامین اجتماعی در تحقق عدالت اجتماعی بسیار حائزاهمیت است.
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان شرقی با اشاره به فعالیت گسترده این دو نهاد در عرصه خدمت رسانی تصریح کرد: خدمات سازمانهای مردم مدار بویژه سازمان بهزیستی و تامین اجتماعی که بیش از نیمی از جمعیت استان را تحت پوشش خدمات خود قرار داده اند، به عنوان سازمانهای چند وجهی و فعال در حوزه‌های حمایتی، بیمه ای و درمانی نقش بسیار مهمی در برقراری و تحقق عدالت اجتماعی ایفا می کند.
حسین فتحی با اشاره به نامگذاری چنین ایامی با نام هفته بهزیستی و تامین اجتماعی و نقش این سازمانها در چرخه اقتصادی و حمایت های اجتماعی، با تبریک این هفته به تمامی تلاشگران این عرصه و شرکای اجتماعی بویژه کارگران، کارفرمایان و مستمری بگیران و بازنشستگان ابراز امیدواری کرد: با تلاشهای بی وقفه این عزیزان شاهد گشوده شدن فصلی نو و امید آفرین در حوزه های بهزیستی و تامین اجتماعی باشیم.
لازم به ذکر است در این نشست مشترک، مدیرکل و رئیس شورای هماهنگی مجموعه ی دستگاههای تابعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در آذربایجان شرقی و مدیران کل تامین اجتماعی، بهزیستی و مدیریت درمان و جمعی از نمایندگان این سازمانها حضور داشتند.

شناسایی و کشف۲۰دستگاه تولید رمز ارز در شهرستانهای بم و سیرجان
 مدیردفتر بازرسی و لوازم اندازه گیری شرکت توزیع نیروی برق جنوب استان کرمان از شناسایی و کشف ۲۰ دستگاه تولید رمز ارز دیجیتال طی روز دوشنبه ۲۱تیرماه ۱۴۰۰ خبر داد و تصریح کرد: در سایه‌ی تلاش و زحمات همکاران از ابتدای سال جاری تاکنون ۹۷۸ دستگاه ماینر در حوزه‌ی عملیاتی این شرکت شناسایی و کشف شده است.
به گزارش کائنات، حسین حبیبی با بیان این مطلب گفت: در راستای کاهش پیک بار شبکه و جلوگیری از اعمال خاموشی به سایر مشترکین محترم و همچنین مقابله با انشعابات غیرمجاز ،با همکاری نیروی انتظامی و مراجع قضایی تعداد ۲۰ دستگاه استخراج ارز دیجیتال از ۴ انشعاب غیرمجاز با مصرف برق ۴۳ کیلووات کشف و جمع‌آوری شد.
همچنین حبیبی افزود: طی سال جاری، ۹۷۸دستگاه ماینر در قالب ۵۷ انشعاب غیرمجاز شناسایی و با این اقدام از تلفات ۲۰۴۳ کیلووات ساعت انرژی جلوگیری شد.
وی اعلام کرد: در صورت استفاده‌ی غیرمجاز مشترکان از انرژی برق جهت استخراج رمز ارز، مطابق قانون مجازات استفاده‌کنندگان غیرمجاز آب، برق، تلفن، گاز و فاضلاب مصوبه‌ی سال ۱۳۹۶ رفتار خواهد شد و متقاضیان استفاده از ماینر باید به صورت قانونی درخواست اخذ انشعاب دهند.
مدیر دفتر بازرسی و لوازم اندازه گیری شرکت توزیع برق جنوب استان کرمان همچنین از هم استانی های عزیز درخواست نمود در صورت مشاهده‌ی هرگونه دستگاه رمزارز، مراتب را به دفتر حراست این شرکت اطلاع دهند و از مشوق‌های مربوط به این امر تا سقف ۲۰میلیون تومان بهرمند شوند.

بازدید فرماندار شهریار  ،شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر اندیشه از پروژه ورزشی خودنگار
 اندیشه - محبوبه میرزایی پندار - طی بازدیدی با حضور طاهری فرماندار شهرستان شهریار و معاون عمرانی ایشان، علی ملکی شهردار، یعقوب وکیلی رئیس و علی سراغی عضو شورای شهر اندیشه از پروژه بزرگ ورزشی خودنگار در این شهر بازدید بعمل آمد.
علی ملکی در حاشیه این بازدید ضمن ابراز خرسندی از پیشرفت این پروژه گفت:شاید احداث این امکان ورزشی در کشور کم نظیر باشد چرا که سعی شده در راستای بهره گیری و استفاده جوانان از همه رشته های ورزشی در این مجموعه ورزشی امکانات ملزوم به  آن دیده شود.
شهردار اندیشه افزود:هم اکنون این پروژه که به همت بخش خصوصی اجرایی می گردد مراحل انتهایی خود را به کار می برد و نیازمند تعامل و همیاری مسئولین شهرستان و مجموعه شهری شهر اندیشه برای رفع موانع و مشکلات آن است .
وی در ادامه خاطرنشان ساخت:با افتتاح این پروژه شاهد امکانات بسیار خوبی در حوزه ی ورزشی شهر اندیشه و ارتقای بسیار محسوس سرانه ی ورزشی در این شهر خواهیم بود بعلاوه آنکه این مجموعه ی کم نظیر خواهد توانست نیازهای جوانان را در حوزه های گوناگون ورزشی برآورده کند و پایلوت بسیار خوبی برای برگزاری برخی از رشته های ورزشی بشود.
در ادامه ی این بازدید مهندس طاهری فرماندار شهرستان شهریار نیز با ابراز خرسندی از اجرای این پروژه دستورات لازم را در راستای تسهیل مشکلات آن صادر نمود .
شایان ذکر است مجتمع ورزشی خودنگار یکی از مجموعه های خصوصی مدرن ورزشی در شهر اندیشه است که در آینده ای نزدیک  مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت.


11. اراک
در ارزیابی های سال 98و 99
رتبه برتر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه استان مرکزی در حقوق شهروندی
اقبال انصاری رئیس اداره بازرسی و رسیدگی به شکایات شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده های نفتی ایران، با اهداء لوح تقدیر از مدیر منطقه استان مرکزی در حوزه حقوق شهروندی و ارتباط با مردم تجلیل کرد .
به گزارش کائنات به نقل از روابط عمومی شرکت ملی پخش فراورده های نفتی منطقه استان مرکزی در ارزیابی مستندات مربوط به محور ششم صیانت از حقوق شهروندان ، ارتباط با مردم و پاسخگویی به آنها
طی سالهای 98و 99شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه استان مرکزی بعنوان برتر شناخته و به پاس این اقدام موثر و تلاش مستمر منطقه ، اقبال انصاری رئیس اداره بازرسی و رسیدگی به شکایات و دبیر کارگروه اصلی صیانت از حقوق شهروندان در نظام اداری با ارسال لوح سپاس به سعید جمشیدی مدیر منطقه مراتب تقدیر و تشکر خود را اعلام کرد.
همچنین مدیر عامل شرکت ملی پخش فراورده های نفتی ایران نیز به پیوست لوح تقدیر فوق الذکرطی نامه ای کتبی از مدیران خدوم و شایسته و تمامی کارکنان مناطق بویژه مناطق برتر در این حوزه تقدیر و تشکرکرد .
مدیر عامل این شرکت ابراز امیدواری کرد مناطق بتوانند با بهره گیری از دانش ، خلاقیت و ابتکار در تمامی عرصه های خدمت رسانی به آحاد شهروندان سربلند و موفق باشند.
لازم به یاد آوری است رئیس اداره بازرسی به شکایات شرکت ملی پالایش و پخش فراورده های ایران با ارسال لوح تقدیر جداگانه ای ازهمکاری و تعامل غلامرضا ممیوند مسئول روابط عمومی منطقه استان مرکزی در ارسال به موقع مستندات کامل و جامع در زمینه حقوق شهروندی تقدیر کرد .
شایان ذکر است منطقه استان مرکزی طی چند سال اخیر در ارزیابی های استانی نیز توانسته است در حوزه حقوق شهروندی و عفاف و حجاب موفق به اخذ رتبه های برتر شود .

 

ارسال دیدگاه شما

عنوان صفحه‌ها
30 شماره آخر
بالای صفحه