روزنامه کائنات
7

شهرستان

۱۴۰۰ چهارشنبه ۲۳ تير - شماره 3939

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان شرقی:

ترکیب مشاغل بازار کار به سمت مشاغل غیرثابت در جریان است

 آذربایجان شرقی - لیلا پاشایی- مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان شرقی گفت: با توجه به فعالیت ۱۸ صندوق بازنشستگی در کشور و وجود قوانین خاص، یکپارچه کردن نظام بازنشستگی  نقش مهمی در مدیریت بحران بازنشستگی خواهد داشت.
به گزارش خبرنگار ما در تبریز، حسین فتحی در نشست مشترک با نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز که همزمان با هفته بهزیستی و تامین اجتماعی برگزار شد، اظهار کرد: برای ارائه خدمات بهتر به جامعه هدف بازنشستگان و مستمری بگیران، حفظ تعادل متناسب بین ورودی و خروجی نیروی کار امری ضروری است.
فتحی با اشاره به بحران یا ابرچالش پیش رو، افزود: با توجه به شرایط نامناسب اقتصادی کشور در سالهای اخیر، ترکیب مشاغل بازار کار به سمت مشاغل غیرثابت در جریان است و این امر ناشی از کاهش سن بازنشستگی و بازنشستگی زودهنگام است. رئیس شورای هماهنگی دستگاههای تابعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در استان آذربایجان شرقی با تاکید بر نقش این سازمانها در چرخه اقتصادی و حمایت های اجتماعی خاطرنشان کرد: اعتلا و ارتقاء سازمانهای مردم مدار در گرو حفظ و تقویت سرمایه های مادی و معنوی است که بعنوان ارزشمندترین سرمایه های انسانی و اجتماعی در استان تلاش می کنند. در این نشست همچنین جعفر سمساری، مدیرکل تامین اجتماعی استان مهم ترین اقدامات این اداره کل را متناسب سازی حقوق بازنشستگان، توسعه خدمات غیر حضوری و اجرای کامل طرح پرونده و نسخه الکترونیکی عنوان کرد. همچنین در این دیدار دکتر مقدسی پور مدیریت درمان آذربایجان شرقی و صحاف مدیرکل بهزیستی مهم ترین اقدامات و خدمات ارائه شده توسط این مجموعه ها به گروههای هدف استان را به سمع و نظر نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی ارائه کردند.

ارسال دیدگاه شما

عنوان صفحه‌ها
30 شماره آخر
بالای صفحه