روزنامه کائنات
7

شهرستان

۱۴۰۰ سه شنبه ۲۲ تير - شماره 3938

استقبال معاون توانبخشی بهزیستی مازندران از کشتی‌گیران تیم ملی ناشنوایان

 عبدالرضا قلندری ، معاون توانبخشی بهزیستی مازندران با همراهی حسین کریمی مسول امور تربیت بدنی بهزیستی استان از مدال آوران عضو تیم ملی کشتی جوانان ناشنوای ایران استقبال کرد.
به گزارش کائنات به نقل از روابط عمومی اداره کل بهزیستی مازندران؛ عبدالرضا قلندری معاون توانبخشی بهزیستی مازندران ضمن خوش‌آمدگویی به این جوانان و قدردانی از تلاش های اعضای تیم ملی کشتی ناشنوایان با تقدیم حلقه گل، پیام تبریک دکتر گوهردهی مدیر کل بهزیستی استان را به آنان ابلاغ کرد.  معاون توانبخشی بهزیستی مازندران گفت: مسابقات کشتی آزاد ناشنوایان جهان در دو رده بزرگسالان و جوانان از ۱۵ تا ۱۸ تیرماه در استانبول ترکیه برگزار شد و این ورزشکاران نشان دادند که با تلاش و پشتکار می توان به موفقیت دست پیدا کرد. وی با بیان اینکه مدال آوری و افتخار آفرینی ورزشکاران دارای معلولیت سبب ایجاد و ترویج روحیه تلاش و امید در بین آحاد جامعه به ویژه افراد دارای معلولیت می شود ، افزود : هدف بهزیستی در حوزه ورزشی توانمندسازی و ایجاد امید و به عرصه کشاندن افراد دارای معلولیت برای زندگی بهتر و نشان دادن توانمندی آنان می باشد . قلندری با تاکید بر حمایت از ورزش افراد دارای معلولیت ، ادامه داد : همه مسوولان دستگاه های دولتی و غیر دولتی که در زمینه ارتقای ورزش افراد دارای معلولیت مسوولیتی برعهده دارند باید برای ایجاد انگیزه و اعتماد به نفس آنان تمام تلاش خود را در راستای فراهم کردن امکانات به کار گیرند تا ورزشکاران بتوانند با پشتکار بیشتر به تلاش خود ادامه دهند. لازم به ذکر است تیم ملی کشتی آزاد بزرگسالان ناشنوایان کشورمان با کسب ۲ طلا، ۳ نقره و ۳ برنز عنوان نایب قهرمانی مسابقات قهرمانی جهان کشتی ناشنوایان در ترکیه را از آن خود کردند. که در این رقابتها کشتی گیران مازندرانی با کسب ۲ طلا و ۲ برنز نقش پررنگی داشته اند. حمیدرضا کنعانی بهشهری و امیرمحمد قلی نیا بابلی صاحب گردن آویز طلا و حسن مدانلو ساروی و علی مومیوند نوشهری هم برنزی شدند. مهدی رحیمی ساروی دیگر نماینده مازندران هم در کشتی آزاد جوانان پنجم شد.

پایان تعمیرات اساسی ایستگاه تقویت فشار گاز آماك واحد منصوری
 تعميرات اساسی كارخانه تقويت فشار گاز آماك واحد منصوری شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب به پایان رسید. به گزارش کائنات، این عملیات با تلاش کارکنان مديريت تعميرات تجهيزات صنعتی و ماشين‌آلات فرآيندی و با مشارکت شرکت بهره‌برداری نفت و گاز کارون در شرايط سخت جوی و گرمای هوا با رعايت پروتكل‌های بهداشتی، نكات ايمنی و بدون حادثه انجام شد.  با اتمام كار تعميرات اساسی ايستگاه تقويت فشار گاز منصوری این ایستگاه در تاريخ ۱۱ تیر ۱۴۰۰ در مدار تولید قرار گرفت  و روزانه ۷۰ هزار بشكه نفت و ۱۱۰۰ بشكه مايعات نفتی به ظرفيت توليد شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب بازگشت.  شایان ذکر است ایستگاه تقویت فشار گاز منصوری با ظرفیت اسمی ۴۲ میلیون فوت مکعب در روز، جمع‌آوری، فشار افزایی و نم‌زدایی گازهای ترش همراه نفت بنگستان منصوری را در حوزه عملیاتی شرکت بهره‌برداری نفت و گاز کارون بر عهده دارد.

دموراژ کشتی‌های تجاری به صفر رسید:
تخلیه و بارگیری در بندر بوشهر 37 درصد افزایش یافت
 مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر از بازگشت رونق تجارت دریایی و افزایش تردد کشتی‌های تجاری به بنادر استان بوشهر خبر داد و اظهار داشت: در سه ماه نخست امسال یک‌میلیون و 38 هزار تن کالا در بندر بوشهر تخلیه و بارگیری شده که نسبت به مدت مشابه سال قبل بیش از 37 درصد افزایش نشان می‌دهد. به گزارش کائنات، سیاوش ارجمندزاده با اشاره به اینکه در این مدت 720 هزار تن کالای غیرنفتی در بندر بوشهر تخلیه و بارگیری شده است تصریح کرد: این میزان عملیات صادرات و واردات از بندر بوشهر نسبت به مدت مشابه سال قبل 176 هزار تن معادل 32.4 درصد رشد دارد که نشان از رونق تجاری و اقتصادی بندر بوشهر است. وی میزان تخلیه و بارگیری محموله‌های نفتی در بندر بوشهر در 3 ماه نخست امسال را 318 هزار تن دانست و بیان کرد: این میزان بیش از 107  هزار تن معادل 51 درصد بیشتر از میزان تخلیه و بارگیری محموله‌های نفتی در سه ماه نخست سال قبل است.

۲ ویژه برنامه سوگواری شهادت امام جواد(ع) در حرم امامزاده موسی مبرقع(ع)
 دو ویژه برنامه سوگواری به مناسبت سالروز شهادت امام جواد(ع)، به میزبانی حرم مطهر فرزند بلافصل ایشان امامزاده موسی مبرقع(ع) برگزار شد. به گزارش کائنات به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان قم، مراسم عزاداری شب شهادت حضرت جواد الائمه (علیه السلام) در حرم فرزند بلافصل آن امام همام، حضرت موسی مبرقع (علیه السلام) برگزار شد. در این مراسم حجت الاسلام فاضلی به سخنرانی پرداخت و کربلایی محمد جواد احمدی هم مداحی و نوحه‌خوانی کرد. این مراسم شنبه ۱۹ تیرماه بعد از اقامه نماز مغرب و عشا و با رعایت پروتکل های بهداشتی و حضور حداقل جمعیت برگزار شد همچنین به صورت زنده از سایت های آپارات و تیوا هم پخش شد. گفتنی است مراسم عزاداری دیگری نیز در همین مکان مقدس تدارک دیده شده است. این برنامه سوگواری یکشنبه ۲۰ تیرماه و از ساعت هشت صبح آغاز شد. سخنران مراسم صبح روز یکشنبه، حجت الاسلام شیخ مهدی طائب و مداح نیز حاج کریم عبدالملکی بود. این برنامه هم به صورت زنده در سایت های آپارات و تیوا پخش شد.

برگزاری مراسم تقدیر و تکریم از دو نفر همکاران واحدهای عملیاتی
 به گزارش کائنات به نقل از روابط عمومی شرکت پالایش نفت امام خمینی (ره) شازند، توسط اداره HSE ، دو نفر از همکاران متعهد و سخت کوش واحدهای بهره برداری مورد تقدیر قرار گرفتند . در این مراسم که در جلسه صبحگاهی با حضور مدیرعامل محترم ، مسئولین و رؤسای شرکت  برگزار شد از آقایان فرهاد ثابتی ، ‹‹ واحد آب ، برق ، بخار›› به جهت سرکشی به موقع از مرکز فرعی توزیع برق فاز ۲ و بهزاد عالی به جهت دقت نظر در انجام وظایف کاری و جلوگیری از نشت گاز هیدورژن در واحد ۱۴ (RCD)که منجر به پیشگیری از بروز حادثه کاری گردید ، با اهداء لوح تقدیر و هدیه نفیس به دست مهندس رمضان پور مدیرعامل پالایشگاه ، تقدیر به عمل آمد .

«عبدالرحیم دشمن زیاری» مدیرکل بانک سپه منطقه بوشهر شد
 طی حکمی از سوی اعضائ هیات مدیره بانک سپه ، عبدالرحیم دشمن زیاری به عنوان مدیرکل بانک سپه منطقه بوشهر منصوب شد. به گزارش کائنات به نقل از روابط عمومی بانک سپه منطقه بوشهر، آیین معارفه مدیرکل جدید بانک سپه استان روز شنبه ۱۹ تیر ماه  با حضوردکتر پرتو افکنان -عضو هیات مدیره- در سالن اجتماعات این بانک  با رعایت پروتکل های بهداشتی و با حضور تعدادی از مدیران و روسای شعب این بانک برگزار شد. عبدالرحیم دشمن زیاری مدیرکلی بانک مهر اقتصاد استان بوشهر را در  کارنامه خود دارد که پس از ادغام با بانک سپه به عنوان معاون عملیاتی این بانک معرفی شده بود. در این آیین دکتر پرتو افکنان ضمن تقدیر و تشکر از تلاش های فاضل کاویانی مدیرکل سابق بانک سپه ، عبدالرحیم دشمن زیاری به عنوان مدیرکل جدید معرفی شد.

مدیر امور آب و فاضلاب سیاهکل خبر داد
نصب 10 دستگاه دیتا لاگر فشار به منظور توزیع مناسب آب
 رشت-مهناز نوبری- مقداد ابراهیمی افزود: این لاگرها میزان فشار شبکه توزیع آب و هرگونه تغییرات احتمالی را در طول شبانه روز ثبت و به مرکز مانیتورینگ آنلاین ارسال می کنند.وی گفت: با نصب این دستگاه ها می توان از نواقص موجود در شبکه آب مطلع شد.وی افزود: این دستگاه ها همچنین امکان ارسال اطلاعات از میزان پارامترهای شیمیایی آب همچون کلر،کدورت و هدایت الکتریکی بصورت آنلاین را دارند و با نصب سنسورهای مربوطه، کنترل کیفیت آب شرب نیز انجام خواهد شد.ابراهیمی تصریح کرد: ارسال اطلاعات این دستگاه ها از طریق سیم کارت apn و با پروتکل modbus بر روی سیستم تله متری انجام می شود.

ارسال دیدگاه شما

عنوان صفحه‌ها
30 شماره آخر
بالای صفحه