روزنامه کائنات
7

شهرستان

۱۴۰۰ سه شنبه ۲۲ تير - شماره 3938

مدیرکل آموزش و پرورش مازندران تأکید کرد:

از ظرفیت‌های شهرستانی برای ارتقای آموزش و پرورش استفاده شود

  مدیرکل آموزش و پرورش مازندران در جلسه شورای معاونین بر استفاده از ظرفیت‌های شهرستانی برای ارتقای آموزش و پرورش شهرستان‌ها و مناطق تأکید کرد.
به گزارش کائنات به نقل از اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش مازندران؛ «علیرضا سعدی پور» در جلسه شورای معاونین آموزش و پرورش مازندران با تاکید بر استفاده از ظرفیت های شهرستانی برای ارتقای آموزش و پرورش گفت: زمان استفاده از ظرفیت های شهرستانی باید نسبت به مسئولیتی که داریم جدی و حساس باشیم  وبه نحواحسن مسائل مربوط به تعلیم و تربیت را پیگیری کنیم.
وی افزود: تکمیل سازمان مدرسه در سامانه سیدا که به صورت مستقیم به سازماندهی دبیران و نیروی انسانی و سامانه ابلاغ مربوط می شود باید به طور جدی پیگیری شود و در اسرع وقت توسط شهرستانها و مناطق تکمیل گردد.
مدیرکل آموزش و پرورش مازندران با اشاره به رصد وضعیت ثبت‌نام شهرستان ها توسط ستاد ثبت نام استان اظهار کرد: باید به طور جدی بر روند ثبت نام ها نظارت داشته باشیم به ویژه ثبت‌نام در مدارس غیردولتی را جدی بگیریم و اربابان رجوعی را که به ادارات مراجعه می‌کنند را مورد تکریم قرار دهیم چرا که اولیا شرکای ما در تعلیم و تربیت هستند.
سعدی پور تاکید کرد: شهرستان ها بر قراردادی که با واحد طرح و برنامه دارند پایبند بوده و در زمینه هدایت تحصیلی که فرآیند آن در حال انجام است به طور جدی تمرکز کنند. هسته‌های مشاوره را در اداره فعال  و در بحث هدایت تحصیلی به خانواده‌ها و دانش‌آموزان مشاوره بدهند.
وی از 9 شهرستانی که حوزه های برگزاری کنکور بودند سپاسگزاری کرده و گفت: نحوه برگزاری کنکور و سوالات بررسی و تحلیل شد و تحلیل های انجام شده به وزارت آموزش و پرورش و سازمان سنجش ارائه شد.
این مقام مسئول بر انتصاب و انتخاب مدیران بر اساس مولفه های موجود تاکید و خاطرنشان کرد: اجرای پروژه مهر و پیگیری امور بازماندگان از تحصیل از مسائلی است که به طور جدی خواهان پیگیری در آن هستیم.

ارسال دیدگاه شما

عنوان صفحه‌ها
30 شماره آخر
بالای صفحه