روزنامه کائنات
7

شهرستان

۱۴۰۰ سه شنبه ۲۲ تير - شماره 3938

به مناسبت ضایعه درگذشت همکاران حادثه چشمه خوش

مراسم ترحیم و عزاداری در مناطق عملیاتی تابعه نفت و گاز غرب برگزار شد

 به گزارش کائنات به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شرکت بهره برداری نفت و گاز غرب به مناسبت درگذشت همکاران حادثه انفجار خط لوله چشمه خوش به اهواز با هماهنگی روابط عمومی ستاد و مناطق عملیاتی تابعه و پایگاه مقاومت بسیج رهروان ولایت ستاد، پایگاه مقاومت شهید کشوری تنگ بیجار و پایگاه مقاومت شهدای فکه چشمه خوش در مناطق عملیاتی تابعه مراسم ترحیم و عزاداری (پنج شنبه 17 / 04 / 1400  در منطقه عملیاتی تنگ بیجار و جمعه 18 / 04 / 1400  در منطقه عملیاتی چشمه خوش) برگزار گردید.
همچنین در منطقه عملیاتی ایلام نیز (شنبه 19 / 04 / 1400  در منطقه عملیاتی ایلام) با حضور روحانیت معظم حجت الاسلام و المسلمین تمرخانی، مدیران، روسا و کارکنان این منطقه مجلس ترحیم برگزار و یاد و خاطره این عزیزان گرامی داشته شد.  
در این مراسم یاد و خاطره مرحومان با حضور مدیران، روسا و همکاران شاغل در منطقه و با هماهنگی HSE مناطق و رعایت فاصله گذاری اجتماعی با قرائت فاتحه و انجام سوگواری گرامی داشته شد.
مهندس علی رضایی مدیر عامل شرکت بهره برداری نفت و گاز غرب نیز به همین مناسبت بار دیگر با تسلیت درگذشت همکاران در حادثه تلخ چشمه خوش اظهار داشت: فعالیت همکاران در مناطق عملیاتی ادامه مجاهدت دوران دفاع مقدس است که با کمترین امکانات و در شرایط سخت تحریمی در پیشانی جهاد اقتصادی فعالیت می کنند.
وی با بیان اینکه امیدواریم همیشه در مسیر شهدا و امام شهدا حرکت کنیم گفت: انشالله همه ما سربازان خوبی برای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران باشیم تا بتوانیم در مسیر جهاد اقتصادی کشور و رفع محرومیت زدایی در این مناطق برداریم.
وی تصریح كرد: آنان برای تقویت مراتب اقتصاد كشور و قوام نظام اسلامی آسمانی شدند و بر این اساس، مصداق بارز اقتصاد مقاومتی اند.
مهندس رضایی در پایان تصریح کرد: بدون شک شرکت بهره برداری نفت و گاز غرب مدیون تلاش های پرمهر و صادقانه این همکاران بزرگوار است و فقدان آنها اندوه و خسارتی بزرگ برای این شرکت می باشد.
همچنین در این مراسم روسای مناطق عملیاتی و فرماندهان پایگاه مقاومت بسیج مناطق عملیاتی نیز حضور داشتند و با ایراد سخنرانی یاد و خاطره این عزیزان را گرامی داشتند. در این مراسمات با اشاره به متانت، شکيبايي، مردمداري، وفاداري، خوشرويي و حميت سازماني، از این عزیزان چهره اي قابل اتکا ساخته بود که نام و حضورشان در محل کار مايه آرامش و اطمينان خاطر بود و بي گمان فقدانشان نیز موجب حسرت و دلتنگي بسيار می باشد.

ارسال دیدگاه شما

عنوان صفحه‌ها
30 شماره آخر
بالای صفحه