روزنامه کائنات
7

شهرستان

۱۴۰۰ دوشنبه ۲۱ تير - شماره 3937

امام جمعه اقبالیه: نصب پمپ روی شبکه آب شرب شهری اشکال شرعی دارد

 امام جمعه شهر اقبالیه استان قزوین گفت: وجود تعداد زیاد پمپ آب نصب شده بر روی شبکه آبرسانی شهر، به جهت امکان تضییع حقوق دیگران، از جهت شرعی مورد اشکال است.
به گزارش کائنات، حجت الاسلام و المسلمین سید مرتضی فاطمیان در نشست بررسی وضعیت آب شرب افزود: اینکه مردم شهر اقبالیه، حدود یک و نیم برابر الگوی مصرف، آب استفاده می کنند، بسیار جای تامل و نکته ای نگران کننده است که باید مردم در این شرایط بی آبی، مدیریت مصرف بهینه آب شرب را مد نظر قرار دهند.
وی با تقدیر از اقدامات صورت گرفته در حوزه تامین و توزیع آب شرب اقبالیه گفت: خوشبختانه تغییرات صورت گرفته در بخش مدیریتی آبفای اقبالیه، بسیار مثبت و جای تقدیر دارد.
در این جلسه که شهردار و اعضای شورای شهر و کشاورزی اقبالیه نیز حضور داشتند، رئیس شورای اسلامی این شهر گفت: در سنوات گذشته در مواقع بحران کمبود آب، آبرسانی از طریق تانکرهای سیار در برخی خیابان‌های شهر صورت می گرفت، که خوشبختانه با اقدامات مناسبی که صورت گرفت، امسال شاهد این وضعیت تاکنون نبوده ایم.
“علی بیگدلی” خاطر نشان کرد: تعامل سازنده ای در مجموعه مدیریتی جدید اداره آب و فاضلاب اقبالیه بوجود آمده و خوشبختانه ثمره این تعاملات، خدمت رسانی مطلوب به مردم بوده است.
رئیس اداره آب و فاضلاب اقبالیه هم در این نشست با تشریح اقدامات صورت گرفته در طی ۱۶ ماه گذشته گفت: حفر سه حلقه چاه جدید که تاکنون دو حلقه از آن وارد مدار شده و دیگری نیز در حال آزمایش پمپاژ می‌باشد.
مهندس “بهروز نقدی بازنشین” افزود: با تعامل مثبت صورت گرفته با شهرداری و برغم محدودیت های مالی، تاکنون حدود ۳ کیلومتری از شبکه فرسوده شهر اصلاح گردیده است.
وی اضافه کرد: بالغ بر یک هزار متر خط انتقال آب نیز در این مدت اجرا شده است.
وی در پایان ابراز امیدواری کرد روند مدیریت مصرف در بین مردم، رو به مثبت گشته و نیز چاه شماره ۱۲ اقبالیه هم تملک و کارهای اجرایی آن آغاز گردد. در انتهای این جلسه با اهدا لوح تقدیر از زحمات مهندس “بهروز نقدی بازنشین” و “مجید برخورداری” تقدیر گردید.

ارسال دیدگاه شما

عنوان صفحه‌ها
30 شماره آخر
بالای صفحه