روزنامه کائنات
7

شهرستان

۱۴۰۰ دوشنبه ۲۱ تير - شماره 3937

مدیر عامل شرکت گاز استان اردبیل اعلام کرد:

دولت الکترونیک یک ضرورت است و نه انتخاب

 مدیر عامل شرکت گاز استان اردبیل در جلسه کمیته دولت الکترونیک ؛ هوشمندسازی ارایه خدمات را ضرورت عصر نوین دانست و از رویکرد این شرکت در قبال توسعه دولت الکترونیک خبر داد.
به گزارش کائنات به نقل از روابط عمومی شرکت گاز استان اردبیل، سردار اسماعیلی مدیر عامل این شرکت با اعلام این خبر گفت: یکی از مهم‌ترین اقدامات در این زمینه، اجرای نظام حذف کاغذ تا حد امکان در جریان بروکراسی اداری و دیجیتالی شدن است، که در این زمینه شرکت گاز استان طی سالهای اخیر با ایجاد بایگانی الکترونیک و ارایه خدمات در میز خدمت الکترونیکی گامهای موثری را در نهادینه سازی دولت الکترونیک برداشته است.
وی در ادامه دولت الکترونیک را ضرورت دنیای مدرن عنوان نمود و ابراز داشت: در شرایط کنونی دولت الکترونیک یک ضرورت می باشد و نه انتخاب چرا که رضایتمندی مشترکین مهمترین اصل در شرکتهای گاز استانی است و الحمدالله در این زمینه با توجه به رضایتمندی بیش از 80 درصدی توانسته ایم جایگاه مناسبی را کسب نمائیم.
این مقام مسئول در بخش دیگری از سخنان خود به ارایه خدمات 22 گانه بصورت الکترونیکی در وبسایت شرکت گاز استان اشاره نمود و اظهار داشت: دوران کرونا فرصت مغتنمی است برای روشنگری در رابطه با منافع ایجاد دولت الکترونیک و در این رابطه شرکت گاز استان با رویکرد توسعه خدمات الکترونیکی و کاهش مراجعات مردمی اقدام به ایجاد میز خدمت الکترونیکی نموده است که مشترکین می توانند با ورود به این بخش از طیف وسیعی از خدمات این شرکت بهره مند گردند.
اسماعیلی با بیان این موضوع که در حال حاضر اکثریت خدمات ارایه شده به مشترکین از طریق میز خدمت الکترونیکی و در کوتاهترین زمان قابل ارایه است ، افزود: نمایش لیست قبوض، نمایش لیست پرداخت ها، اعلام کارکرد، تغییر نام، اصلاح شماره موبایل، درج کد ملی، اصلاح مبلغ قبض، درخواست تست کنتور و ... نمونه ای از خدمات ارایه شده در بستر وبسایت شرکت گاز استان اردبیل می باشد که با ایجاد زیرساختهای مناسب و با برنامه ریزی های منسجم و به منظور توسعه خدمات الکترونیک در دستور کار این شرکت قرار دارد.
 وی در پایان تکریم ارباب رجوع، عدم سرگردانی مردم در راهروهای اداری و جلوگیری از فساد اداری از جمله اهداف اصلی راه‌اندازی میز خدمت در ادارات عنوان نمود و گفت: با راه‌اندازی میز خدمت، ارباب رجوع از طریق یک میز کلیه خدمات خود را دریافت می‌کند و با ایجاد لینک میز خدمت الکترونیکی در وبسایت شرکت گاز استان به آدرس (www.nigc-ar.ir) از مردم انتظار داریم که با استفاده از خدمات الکترونیک ضمن كاهش هزينه هاي خود و دولت در ارائه خدمات در سریعترین زمان و با کیفیت مطلوب از خدمات شرکت گاز استان اردبیل بهره مند شوند.

 

ارسال دیدگاه شما

عنوان صفحه‌ها
30 شماره آخر
بالای صفحه