روزنامه کائنات
7

شهرستان

۱۴۰۰ دوشنبه ۲۱ تير - شماره 3937

برگزاری مانور اقدام فراگیر ساماندهی، سرویس، تست و بازرسی لوازم اندازه گیری مشترکین دیماندی استان بوشهر

 مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر گفت: مانور اقدام فراگیر ساماندهی، سرویس ، تست و  بازرسی لوازم اندازه گیری مشترکین دیماندی استان بوشهر با کنترل مشترکین سایت پرورش میگوی شیف به اجرا در آمد.
به گزارش کائنات به نقل از روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر، غلامرضا حشمتی روز *بک ‌شنبه مورخ ۱۳تیرماه* در بازدید از سایت پرورش میگو شیف اظهار داشت: بازرسی از مشترکان دیماندی با هدف کنترل میزان مصرف، سرویس و آماده سازی تجهیزات جهت استفاده مناسب تر  مشترکان است.
وی بیان کرد: ایجاد روحیه کار تیمی، آمادگی گروه‌های اجرایی در مواقع بحران، برنامه‌ریزی و تمرین جهت رعایت نظم و انضباط تیمی از دیگر اهداف این مانور بود.
حشمتی اظهار داشت: رعایت ایمنی فردی و گروهی در اجرا عملیات، بازرسی مشترکان *دیماندی* براساس برنامه سالانه از دیگر اهداف مانور اقدام فراگیر بازرسی لوازم اندازه گیری مشترکین دیماندی مزارع پرورش میگو شیف بود. وی عنوان کرد: در این مانور   که توسط معاونت فروش وخدمات  مشترکین شرکت برنامه ریزی شده بود، ۱۲ گروه، *۲۰دستگاه خودرو سبک و سنگین* و پرسنل اجرایی مشترکین و اتفاقات کلیه‌ مدیریت‌های  برق شهرستان‌های استان بوشهر شرکت داشتند.  وی اظهار امیدواری کرد: باتوجه به اینکه تعدادی از مزارع پرورش میگو با افزایش مصرف و تجاوز از دیماندقرارداد باعث افزایش بار تجهیزات شبکه و اختلال در کیفیت برق سایر مزارع میشوند با پایبندی به قرارداد و کنترل مصرف خود به تامین برق مطمئن و پایدار کمک نمایند و در صورت تجاوز از دیماند با اخطار و حتی قطع انشعاب مواجه خواهند شد.  حشمتی ادامه داد: بازدید از مشترکان دیماندی فرصتی مطلوب است تا بتواند در مواقع پیک بار بخشی از مصرف را با کنترل آنها هدایت کرد. وی گفت: در این روزها که صنعت برق با کمبود تولید ۱۲ هزار مگاواتی در برابر تقاضا مواجه است انتظار می‌رود هم‌استانی‌ها محترم همچون سال گذشته همکاری مطلوب خود را با شرکت توزیع نیروی برق استان برای عبور موفق از پیک بار حفظ کنند. حشمتی افزود: خادمان مردم در صنعت برق همواره در تلاشند  تا مشترکان با کمترین خاموشی ممکن مواجه باشند.

ارسال دیدگاه شما

عنوان صفحه‌ها
30 شماره آخر
بالای صفحه