روزنامه کائنات
7

شهرستان

۱۴۰۰ دوشنبه ۳۰ فروردين - شماره 3880

آیت الله سعیدی، تولیت آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه (س)

مردم به کمیته امداد اعتماد دارند

 آیت الله سعیدی، تولیت آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه (س) از اعتماد مردم به کمیته امداد ابراز خرسندی کرد و خواستار ادامه مواسات و همدلی مردم برای کمک به نیازمندان شد.
به گزارش کائنات، آیت الله سید محمد سعیدی، تولیت آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه (س) ذکر نام و یاد امام زمان عج را که از بزرگترین نعمت های خداست از مصادیق شکر خداوند دانست و گفت: این سنّت پسندیده باید ترویج شود تا همه بدانند ما صاحب داریم.
وی امیرمؤمنان را الگوی کمک به مستضعفان برشمرد و گفت: آن حضرت با وجود اینکه از این دنیا کمترین بهره را داشت ولی بیشترین خدمت را به مردم و محرومان می کرد. امام جمعه قم فرمان مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) را برای ادامه مواسات و همدلی در سال جدید خاطرنشان و تصریح کرد: همه ما در برابر امر ولی تابعیم و در اجرای این دستور وظیفه و تکلیف داریم.
تولیت آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه (س) از توجه کم نظیر مردم نیکوکار و نوعدوست کشورمان به فقرا و نیازمندان قدردانی کرد و گفت: مسئولان هم باید کاری کنند که این مردم ولایی از انقلاب و نظام دلسرد نشوند.
وی با بیان اینکه کمیته امداد از صدقات جاریه امام راحل است تأکید کرد: بحمدلله مردم به این نهاد اعتماد دارند و کمک های آنها به این نهاد روز به روز بیشتر می شود.

 

ارسال دیدگاه شما

عنوان صفحه‌ها
30 شماره آخر
بالای صفحه