روزنامه کائنات
7

شهرستان

۱۴۰۰ دوشنبه ۳۰ فروردين - شماره 3880

در جلسه کارگروه اطلاع رسانی شرکت آبفا كرمانشاه مطرح شد؛

ضرورت تعامل با اصحاب رسانه

 اطلاع رسانی، تعامل با اصحاب رسانه، فرهنگ سازی و مصرف بهینه آب و برخورد با انشعابات غیر مجاز از جمله موضوعاتی بود که در اولین جلسه کارگروه اطلاع رسانی شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه مطرح شد‌.
به گزارش کائنات، اولین جلسه کارگروه اطلاع رسانی این شرکت در سال ۱۴۰۰ با حضور مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه و مدیران امورات تابعه شرکت و بصورت ارتباط مستقیم  و ویدئوکنفرانسی برگزار گردید.
کاکاوند در این جلسه ضمن تبریک پیشاپیش فرا رسیدن ماه مبارک رمضان و با تاکید بر لزوم آگاه سازی و اطلاع رسانی گسترده در بین هم استانی ها در خصوص وضعیت کنونی آب و کاهش آبدهی منابع آبی در سطح استان گفت: خشک شدن برخی از سراب ها و کاهش آبدهی منابع زیر زمینی، زنگ خطری برای شروع بحران آب است که در زمان شیوع بیماری کووید ۱۹ مشکلات را برای مردم بسیار دشوار خواهد کرد.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه نقش رسانه ملی و خبرنگاران را برای آگاه سازی اقشار جامعه کلیدی خواند و گفت:  مدیران امورات تابعه می بایست با هماهنگی دفتر روابط عمومی آبفا استان، با اصحاب رسانه تعامل و با ارائه  اخبار و اطلاعات، مردم را در جریان واقعیت خشکسالی و کمبود آب قرار دهند و اصحاب رسانه نیز  با تبلیغ گسترده در خصوص چگونگی مدیریت بهینه در مصرف آب با پرسنل شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه همکاری لازم را داشته باشند تا با فرهنگ سازی و آگاه سازی مردم فصل گرم سال را با کمترین مشکل پشت سر بگذاریم.
وی افزود رعایت نکات بهداشتی و همکاری با مدافعین سلامت در زمان شیوع بیماری کووید۱۹ مستلزم پایداری آب می باشد که در این راستا همکاران ما با تمام توان و بی وقفه در کنار مردم عزیز استان بوده و هستند اما اگر مردم در مصرف آب مدیریت نداشته باشند مسلماً با مشکل جدی در خصوص قطع آب مواجه خواهیم شد.
کاکاوند گفت یکی از گروه های پر مصرف آب در جامعه افرادی هستند که از انشعاب غیر مجاز و یا غیر قانونی استفاده می کنند و بدلیل اینکه هیچگونه بهایی در قبال آب مصرفی پرداخت نمی کنند به هیچ عنوان در مصرف آب صرفه جویی و یا مدیریت نیز ندارند و همین قشر در صف اول معترضین در زمان کم آبی و یا قطع آب هستند.

ارسال دیدگاه شما

عنوان صفحه‌ها
30 شماره آخر
بالای صفحه