روزنامه کائنات
7

شهرستان

۱۴۰۰ دوشنبه ۳۰ فروردين - شماره 3880

در دیدار نماینده سراب در مجلس با مدیرعامل آبفا آذربایجان شرقی؛

وضعیت آب شرب و فاضلاب روستاهاى سراب بررسی شد

 آذربایجان شرقی - لیلا پاشایی: در دیدار نماینده سراب در مجلس شورای اسلامی با مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان آذربایجان شرقی، وضعیت آب شرب و فاضلاب روستاهاى شهرستان سراب بررسی شد.
به گزارش کائنات، مسائل و مشکلات شهرستان سراب در حوزه آب و فاضلاب در دیدار نماینده سراب در مجلس شورای اسلامی با مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان در تبریز، طرح و بررسی شد.
رییس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان آذربایجان شرقی در این دیدار به تشریح کامل آخرین وضعیت موجود منابع تامین آب، زیرساخت ها، برنامه ها و پروژه هاى کوتاه مدت و بلند مدت و مشکلات و تنگناهاى مربوطه پرداخت.
علیرضا ایمانلو با اشاره به اهمیت اجرای طرح شبکه فاضلاب در استان و ضرورت دفع بهداشتی فاضلاب های خانگی، اظهار کرد: امروزه ایجاد شبکه فاضلاب یکی از ضروری ترین تاسیسات مورد نیاز جوامع بشری جهت رعایت بهداشت عمومی محسوب می گردد.
وی اضافه کرد: در این راستا 65 درصد از جمعیت شهری استان از پوشش تاسیسات جمع آوری و دفع فاضلاب برخوردار می باشد که امیدواریم با تلاش همکاران بتوانیم این رقم را به 100 درصد برسانیم.
رییس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب آذربایجان شرقی ادامه داد: مشکلات فاضلاب مجتمع چهارصد دستگاه، منطقه لله قوبا و نیز حل مشکل آب شرب روستای سهزاب در حال بررسی است که با مساعدت و حمایت نماینده و مسئولان امر در شهرستان و استان، در آینده نزدیک حل خواهد شد. ایمانلو با بیان اینکه ارتقای کیفی و کمی آب شرب روستاهای شهرستان مخصوصاً محدوده قلعه چوق، رازلیق، رجل آباد و زنجیل آباد از ضروریات و دغدغه های شرکت آب و فاضلاب استان می باشد، ابراز امیدواری کرد؛ این امر با نهایت وسواس و تلاش مضاعف به انجام رسیده و شاهد ارتقای کیفیت خدمات دهی در این عرصه باشیم.
علیرضا ایمانلو تصریح کرد: چگونگی کنترل و کاهش هدررفت و تلفات آب در شبکه های آبرسانی، همواره در صنعت آب و فاضلاب مورد توجه خاص قرار گرفته است و این امر لزوم طراحی و راهبری صحیح شبکه های آبرسانی شهری را ضروری ساخته است.

ارسال دیدگاه شما

عنوان صفحه‌ها
30 شماره آخر
بالای صفحه