روزنامه کائنات
7

شهرستان

۱۴۰۰ سه شنبه ۱۷ فروردين - شماره 3871

برای آمادگی بیشتر تولید برق در پیک تابستان صورت گرفت

خروج واحد شماره 2 نیروگاه رامین جهت تعمیرات میان دوره ای

 مدیرعامل نیروگاه رامین اهواز گفت: واحد ۳۰۵ مگاواتی واحد شماره ۲ نیروگاه به منظور انجام تعمیرات میان دورهای از مدار خارج شد.
 به گزارش کائنات، خلیل محمدی مدیرعامل نیروگاه رامین گفت: حفظ و تقویت واحدهای تولید برق نیروگاه به منظور تولید مستمر و پایدار این انرژی حیاتی و موردنیاز مردم به ویژه در فصل تابستان، مهمترین و اساسیترین رویکرد ما است و به همین منظور اقدام به اجرای عملیات تعمیرات میان دورهای واحد ۳۰۵ مگاواتی واحد شماره ۲ کردیم.
او افزود: این واحد نیروگاهی از پارسال تاکنون به دلیل بروز ویبره در یاتاقان ۲ روتور توربین ip و یاتاقان ۵ روتور توربین LP دچار محدودیتهای تولید برق شده و به همین دلیل طبق برنامه ریزیهای صورت گرفته شده و با تکیه بر دانش و تجربه کارکنان متخصص خود پروژه تعمیرات میان دورهای این واحد را جهت رفع این مشکلات اجرایی نمودیم.
محمدی همچنین رفع رسوب زدایی و اسیدشویی کندانسور و رفع محدودیتهای ایجاد شده ناشی از افزایش خلاء در این واحد، رفع مشکلات فنی ترانسفورماتور و تجهیزات الکتریکی، سرویسهای دورهای تجهیزات ابزاردقیقی و رفع نشتی بویلر این واحد نیروگاهی را از دیگر محورهای این عملیات برشمرد.
مدیرعامل نیروگاه رامین اهواز اظهار داشت: با اجرای دقیق و اتمام به موقع این عملیات طی ایام پیش رو شاهد راه اندازی مجدد این واحد و ارتقای سطح تولید نیروگاه رامین بوده تا با آمادگی مطلوب تری به استقبال تابستان پیش رو و پیک مصرف برق برویم.
نیروگاه رامین اهواز با ۶ واحد تولیدی بزرگترین نیروگاه بخاری کشور است و نقش مهمی در پشتیبانی از شبکه سراسری برق کشور و خدمت رسانی به مردم ایفاء میکند.

رفع تصرف بیش ازهفت هزارمترمربع از اراضی ملی و دولتی استان ایلام
 مدیرکل راه و شهرسازی استان ایلام ارزش ریالی این میزان رفع تصرف را بالغ بر 12 میلیارد تومان عنوان کرد.
به گزارش کائنات، عبداله بهادری گفت: یگان حفاظت اراضی ملی و دولتی این اداره کل با تمام توان به صورت شبانه روز در ایام تعطیلات نوروز علاوه بر جلوگیری از تصرف اراضی ملی و دولتی طی 15 مورد عملیات رفع تصرف 7050 متر مربع از اراضی ملی و دولتی سطح استان به ارزش بالغ بر 12 میلیارد تومان از تصرف اشخاص سود جو خارج کرد.   
مدیرکل راه و شهرسازی استان ایلام با بیان اینکه افراد فرصت طلب و سودجو از عدم آگاهی و شناخت مردم به قوانین سوء استفاده میکنند، اظهار داشت: مردم در معاملات خود شرایط احتیاط را رعایت کرده و پس از استعلامات لازم از اداره راه و شهرسازی، نسبت به خرید ملک اقدام کنند و در برخورد با موضوعات زمین خواری با شماره تلفن شبانه روزی۱۶۵۶ یگان حفاظت اطلاع دهند. مهندس بهادری ضمن قدردانی از همراهی وهمدلی نیروی انتظامی و دستگاه قضا در رفع تصرف اراضی استان گفت: صاحبان ماشین آلات سنگین (لودر، بیل مکانیکی، کامیون و ...) توجه داشته باشند، در صورت هر گونه همکاری با متصرفین اراضی در جهت تسطیح زمین و آماده سازی ساخت و ساز غیر مجاز ماشین آلات آنان جهت فرایند قضایی توقیف می گردد.

مدیر مالی مخابرات منطقه گلستان مطرح کرد؛
تخفیف درپرداخت قبوض تلفن ثابت تا پایان اردیبهشت سال جاری
 در راستای اجرای سیاست‌های تشویق و ترغیب مشترکین تلفن ثابت نسبت به واریز بدهی خود ، پرداخت قبض تلفن ثابت با تخفیف قابل انجام است. با همکاری و تعامل فی مابین شرکت مخابرات ایران و شرکت « آی گپ» ، تمامی مشترکین تلفن ثابت که دارای بدهی تاسقف 300 هزار ریال اعم از صورتحساب دوره و یا بدهی معوقه می باشند میتوانند از این طرح استفاده نمایند.حمیدرضا قاسمی مدیر مالی مخابرات منطقه گلستان ضمن اعلام این خبر افزود: مشترکینی که تا پایان اردیبهشت ماه سال جاری با نصب برنامه نرم افزاری (اپلیکیشن) « آی گپ» بر روی رایانه و یا گوشی های تلفن همراه ، نسبت به واریز بدهی خود اقدام نمایند از تخفیفی معادل ۱۵ درصد به ماخذ کل مبلغ بدهی و قابل پرداخت برخوردار خواهند شد.وی گفت : مهلت شرکت در این طرح  حداکثر تا ۳۱ اردیبهشت ماه سالجاری است و مشتریان با استفاده از این فرصت می توانند نسبت به پرداخت قبوض تلفن ثابت خود با تخفیف ذکر شده اقدام نمایند.

اعلام آمادگی مخابرات در ادامه همکاری با ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در گلستان
 دردیدار مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام خمینی (ره) در استان با   مدیر مخابرات منطقه گلستان از دکتر غلامعلی شهمرادی  قدردانی شد.دردیدار دکتر غلامعلی شهمرادی با  محمد مهدی سلمان زاده مدیر کل ستاد اجرایی فرمان امام خمینی (ره) از ایشان قدردانی شد. در این دیدار که به منظور استمرار همکاریهای فی مابین انجام شد ابتدا مدیر مخابرات منطقه گلستان با ارائه گزارشی از عملکرد مخابرات در راستای تحقق برنامه های ستاد اجرایی فرمان امام خمینی (ره ) در استان از ادامه این همکاریها خبر داد و افزود : مخابرات آمادگی لازم جهت ارائه خدمات مورد نیاز این ستاد در استان را دارد .همچنین محمد مهدی سلمان زاده مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام خمینی (ره) نمایندگی استان گلستان با اشاره به تلاشهای مخابرات در تامین امکانات زیربنایی طرحهای این ستاد گفت : برنامه های مخابرات و همکاریهای انجام شده قابل قدردانی است و با اهدای لوحی به دکتر غلامعلی شهمرادی از مجموعه مخابرات استان تقدیر کرد .وی ابراز امیدواری کرد با ادامه همکاریها بین مخابرات و ستاد اجرایی فرمان امام خمینی (ره ) بتوان نسبت به توسعه استان ، محرومیت زدایی و ارتقاء امکانات گامهای موثری براریم.

ارسال دیدگاه شما

عنوان صفحه‌ها
30 شماره آخر
بالای صفحه