روزنامه کائنات
7

شهرستان

۱۴۰۰ سه شنبه ۱۷ فروردين - شماره 3871

مدیر کل بهزیستی مازندران :

حفظ شان و کرامت مددجویان اولویت بهزیستی است

 اولین جلسه شورای اداری بهزیستی مازندران در سال جدید با ریاست دکتر فرزاد گوهردهی مدیر کل بهزیستی مازندران و حضور معاونین و مسئولین ستادی و روسای ادارات بهزیستی شهرستانها به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد.
به گزارش کائنات، دکتر گوهردهی مدیر کل بهزیستی مازندران در ابتدای جلسه از همراهی و همدلی اعضا جلسه و ارائه سیاست های کلان در حوزه های معاونت های تخصصی بهزیستی برای شهرستانها در سال 1400 توسط معاونین قدردانی کرد گفت: اهداف و برنامه های در نظر گرفته شده هر معاونت در سال جاری باید هدف گذاری و اجرایی گردد و در کلام و نوشتار خلاصه نگردد. دکتر گوهردهی با تاکید بر منویات و توصیه های مقام معظم رهبری در سال جدید افزود: رهبر معظم انقلاب در ابتدای سال توصیه هایی را در فرمایشات خود عنوان نمودند که بحث توجه به حمایت ها، پشتیبانی ها و مانع زدایی هاست که باید سرلوحه کار ما قرار گیرد و راههای محقق شدن آن در اداره کل بهزیستی استان شناسایی و تبیین گردد و اگر چنانچه نتوانیم حمایت جامع و کافی از جامعه هدف داشته باشیم نباید مانع تحقق اهداف باشیم و باید در امورات تسهیل گری صورت گیرد تا شاهد رشد و بالندگی سازمان و اهداف سازمانی و ارتقاء و توسعه نیازمندیهای جامعه هدف باشیم.
دکتر گوهردهی در خصوص اجرای فاز اول واکسیناسیون مقیمان مراکز سالمندان در استان گفت: فاز اول واکسیناسیون مراکز سالمندی بهزیستی مازندران در سال 99 صورت پذیرفت که فاز دوم نیز باید با تخصیص یافتن در روزهای آتی به مرحله اجرا درآید. دکتر گوهردهی بهره مندی از ظرفیت خیرین جهت رسیدن به اهداف بهزیستی را موثر دانست و عنوان کرد: حضور و فعالیت خیرین در عرصه خدمات رسانی به جامعه هدف بسیار قابل تقدیر است و باید شرایط لازم برای بهره گیری از این ظرفیت ها در امورات خیرخواهانه مهیا شود.
دکتر گوهردهی در پایان با اشاره به نزدیک شدن به ایام انتخابات شوراهای شهر و روستا گفت: همه ما به لحاظ شرعی و انسانی وظیفه داریم تا شهروندان را جهت مشارکت در امر انتخابات ترغیب نمائیم اما انجام هرگونه فعالیت تبلیغاتی له یا علیه هر یک از کاندیداتورهای انتخاباتی شهر و روستا و فعالیت کارمندان در ساعات اداری و نیز استفاده از هرگونه امکانات دولتی برای هر یک از نامزدها ممنوع می باشد.

ارسال دیدگاه شما

عنوان صفحه‌ها
30 شماره آخر
بالای صفحه