روزنامه کائنات
7

شهرستان

۱۳۹۹ سه شنبه ۲۸ بهمن - شماره 3847

امضا تفاهم نامه همکاری شرکت پخش فراورده‌های نفتی گلستان با دانشگاه آزاد گنبد کاووس

 مدیر شرکت ملی پخش فراورده های نفتی منطقه گلستان از امضا تفاهم نامه همکاری این شرکت با دانشگاه آزاد اسلامی گنبد کاووس خبر داد. به گزارش کائنات، عیسی افتخاری ضمن اعلام این خبرگفت:این تفاهم نامه به منظور استفاده از توانایی های علمی، پژوهشی، فناوری و آموزشی با هدف تقویت و توسعه همکاری فی مابین، دسترسی و بکارگیری دانش و فناوری روز در اجرای طرحهای پژوهشی بر اساس موضوعات مرتبط با نیازهای متقابل منعقد شده است.وی فراهم سازی زمینه نشستهای پژوهشی مشترک و تعاملات علمی و آموزشی با دانشگاه آزاد گنبد کاووس را از محورهای این تفاهم نامه برشمرد.افتخاری ضمن قدردانی از تلاش همکاران خود در کمیته پژوهش منطقه خاطر نشان کرد: امیدواریم این تفاهم نامه در مسیر اجرایی خود نتایج مطلوبی برای طرفین بهمراه داشته باشد.مدیر شرکت ملی پخش فراورده های نفتی منطقه گلستان اظهار داشت: انجام طرحهای تحقیقاتی و توسعه فناوریهای مورد نیاز شرکت و حمایت از پایان نامه های تحصیلات تکمیلی با موضوعات مرتبط با شرکت ملی پخش فراورده های نفتی از دیگر موضوعات این تفاهم نامه می باشد.  

دیدار جمعی از مسوولین شرکت ملی پخش فراورده‌های نفتی گلستان با مادران شهدا
 مسوول روابط عمومی شرکت ملی پخش فراورده های نفتی منطقه گلستان از دیدار جمعی از مسوولین این شرکت با مادران شهدای والا مقام به مناسبت دهه فجر و ولادت حضرت فاطمه(س) و روز مادر خبر داد. به گزارش کائنات، مرتضی مقدس ضمن اعلام این خبر، گفت: جمعی از مسوولین و خادمان شهدا  همزمان با دهه مبارک فجر و سالروز ولادت با سعادت حضرت فاطمه(س)، باهدف تجلیل و تکریم از مادران معظم شهدا، با مادران شهدای والامقام شهرستانهای گرگان و گنبد دیدار و به مقام مادر ادای احترام کردند.وی افزود: در این دیدارها از مادران شهدا به‌پاس سال‌ها  مجاهدت و ایستادگی درراه دفاع از ارزش‌های انقلاب اسلامی تجلیل بعمل آمد

از بانوان شاغل در شرکت ملی پخش فراورده‌های نفتی منطقه گلستان تقدیر شد
 همزمان با سالروز ولادت با سعادت حضرت فاطمه(س) از بانوان شاغل در شرکت ملی پخش فراورده های نفتی منطقه گلستان تقدیر شد. به گزارش کائنات، عیسی افتخاری، مدیر منطقه به همراه معاون مالی اداری و مسئول روابط عمومی منطقه با حضور در اتاق کار بانوان ضمن تبریک بمناسبت روز زن و گرامیداشت مقام مادر، افزود: إِنَّا أَعْطَیْنَاکَ الْکَوْثَرَ، حضور شما زنان و مادران ایرانی در عرصه کار و تلاش با تاسی به حضرت زهرا(س) و با اتکا بر خصایصی نظیر سخت کوشی، قناعت، نجابت، عفاف و از خودگذشتگی زمینه ارتقا مادی و معنوی جامعه را فراهم آورده است.بر پایه این گزارش مدیر شرکت ملی پخش فراورده های نفتی منطقه گلستان با اهدا لوح تقدیر و هدایایی از بانوان تقدیر کرد.گفتنی است آیین تقدیر از بانوان شاغل در نواحی گنبدکاووس، گرگان و کردکوی نیز توسط روسای این نواحی برگزار شد.

کشف بیش از ۴۰ تن روغن احتکار شده در همدان
 مدیرکل تعزیرات حکومتی استان همدان از کشف بیش از ۴۰ تن روغن خوراکی در همدان خبر داد و گفت: این روغن ها به دستور تعزیرات حکومتی و با نظارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان همدان بین مردم توزیع شد.
داریوش جودکی اظهار کرد: حسب گزارشات رسیده مبنی بر احتکار مقادیر زیادی مواد غذایی در یک انبار بزرگ در اطراف همدان اکیپی متشکل از تعزیرات حکومتی، سازمان صمت و نیروی انتظامی در محل حاضر و مشاهده شد بیش از ۴۰ تن روغن جامد و مایع، مقادیر زیادی مواد شوینده، شکر بسته بندی و ... در انبار نگهداری می شود.  به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی تعزیرات حکومتی همدان، وی ادامه داد: به علت عدم ثبت این کالاها در سامانه انبارها، این انبار پلمب و دستور توزیع روغن توسط تعزیرات حکومتی صادر شد که توزیع آنها با نظارت سازمان صمت در شهرستان بهار و شهر همدان صورت گرفت. وی با بیان اینکه پرونده هم اکنون در تعزیرات حکومتی شهرستان بهار در حال رسیدگی است، پل ارتباطی تعزیرات با مردم را شماره تلفن ۳۲۵۲۳۴۴۲، تلفن گویای ۱۲۴ و سامانهwww.۱۲۴.ir سازمان صنعت، معدن و تجارت، سامانه پیامکی ۳۰۰۰۰۰۱۳۵ و تارنمای t۱۳۵.ir عنوان کرد.

احداث 2 مگاوات نیروگاه خورشیدی در کهگیلویه و بویراحمد
 مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد از احداث ۲ مگاوات برق با سرمایه گذاری بخش خصوصی در نیروگاه های خورشیدی این استان در شش ماهه اول سال آینده خبر داد. “جمال معتمدی زاده» در نشستی با سرمایه گذاران بخش خصوصی نیروگاه خورشیدی در یاسوج افزود: هم اکنون حدود یک و ۲ دهم مگاوات انرژی توسط نیروگاه های خورشیدی بخش های دولتی و خصوصی در استان کهگیلویه و بویراحمد تولید می شود.وی با بیان اینکه از این میزان حدود ۴۵۰ کیلووات انرژی در خود دستگاههای دولتی استان مصرف می شود، تصریح کرد: ۴۱ نیروگاه برق خورشیدی در استان کهگیلویه و بویراحمد راه اندازی که از این تعداد ۱۱ نیروگاه از سوی دستگاه‌های اجرایی و ۳۰ نیروگاه هم با مشارکت بخش خصوصی به بهره برداری رسیده است.مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: این شرکت برای حمایت از سرمایه گذاران بخش دولتی و خصوصی جهت راه اندازی نیروگاه های خورشیدی تمام تلاش خود را بکار می بندد و همکاری های لازم نیز در این میان صورت می گیرد.معتمدی زاده تاکید کرد: از یک تا ۲۰ کیلو به ازای هر کیلو ۱۰هزار و ۴۰۰، از ۲۰ تا ۱۰۰ کیلو به ازای هر کیلو ۹ هزار و ۱۰۰ و از ۱۰۰ کیلو به بالا تا هفت مگابایت به ازای هر کیلو شش هزار و ۳۷۰ ریال برق از بخش خصوصی خریداری و به شبکه برق استان تزریق می‌شود.

ارسال دیدگاه شما

عنوان صفحه‌ها
30 شماره آخر
بالای صفحه