روزنامه کائنات
7

شهرستان

۱۳۹۹ سه شنبه ۲۸ بهمن - شماره 3847

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه خبر داد:

افتتاح 60 طرح برق رسانی با اعتباری بالغ بر 420 میلیارد ریال

   مهندس امیدعلی مرآتی مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه ضمن تبریک چهل و دومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی گفت: در ایام دهه فجرسال جاری ۱۵۵ کیلومتر شبکه فشار ضعیف ، ۸۶ کیلومتر شبکه فشار متوسط ، ۱۱۷ دستگاه پست هوایی با اعتباری بالغ بر ۴۲۰ میلیارد ریال به بهره برداری می رسد.
به گزارش کائنات، مهندس مرآتی اظهار کرد: با احداث و بهره برداری از این پروژه ها طول شبکه فشار متوسط استان به ۱۲ هزار کیلومتر و شبکه فشار ضعیف به ۷ هزار کیلومتر افزایش یافت.
وی گفت: با اضافه شدن ترانسفورماتورهای جدید، مجموع تعداد ترانسفورماتورهای در حال بهره برداری استان به ۱۸ هزارو ۲۰۰دستگاه رسید. در حال حاضرتعداد ۱۹۰ هزار دستگاه چراغ روشنایی معابر در سطح استان کرمانشاه احداث شده است که ضریب نفوذ روشنایی به شهرها و روستاهای استان به میزان قابل توجهی تامین شده است. مهندس مرآتی مصرف انرژی در استان را دو میلیون و ۸۶۸ کیلووات ساعت اعلام کرد و افزود:  هم اکنون حدود ۷۹۵ هزار مشترک در شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه وجود دارد که از این تعداد مشترک، حدود  ۶۶۰  هزار مشترک دارای تعرفه خانگی می باشند.
مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه در ادامه بیان داشت: در حال حاضر ۱۶۵ هزار خانوار روستایی در استان دارای اشتراک برق می باشند و تعداد روستاهای دارای برق در استان نیز به ۲ هزار و ۵۴۴ روستا می رسد که نسبت به سال های قبل افزایش چشمگیری را نشان می دهد.
وی در ادامه افزود: کنتورهای هوشمند طرح فهام این شرکت در استان در سال جاری به پنج هزار و ۳۷۰ دستگاه افزایش یافته است و کنتورهای هوشمند آب و برق نیز یک هزار و ۱۸۰ دستگاه می باشد.
مهندس مرآتی ابراز داشت: در ده ماه گذشته سال ۹۹ بیش از ۱۳ هزار اشتراک به مشترکان اضافه شده است.  همچنین طی این مدت ۱۰روستا نیز به روستاهای برقدار استان اضافه شده است.
مهندس مرآتی با ارائه راهکارهایی در جهت جلوگیری از خاموشی برق مشترکین استان کرمانشاه، اضافه کرد: خاموش کردن معابر بین شهری به قدرت ۴ مگاوات، اجرای برنامه های تبلیغاتی مدیریت مصرف از طریق رسانه و جراید، به مدار آوردن دیزل های ژنراتور امورهای توزیع برق و مکاتبه با ادرات کل استان جهت صرفه جویی در مصرف برق و گاز ازجمله اقدامات دیگر این شرکت  در زمستان ۹۹ است.
وی با تشکر و قدردانی ازکلیه رسانه ها در یک سال اخیر افزود: رسانه ها در راستای خدمات رسانی بهتر به مشترکان در استان  و دعوت مردم به رعایت مصرف انرژی گرانبهای برق ،همیشه همگام و همراه با شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه بوده و بدون حضوررسانه ها موفقیت در این حوزه امکانپذیر نبوده است.

ارسال دیدگاه شما

عنوان صفحه‌ها
30 شماره آخر
بالای صفحه