روزنامه کائنات
7

شهرستان

۱۳۹۹ سه شنبه ۲۸ بهمن - شماره 3847

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی قم:

57 درصد تصادفات منجر به فوت در قم، مربوط به راکبین موتورسیکلت است

 رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان قم گفت: 57 درصد تصادفات منجر به فوت در قم، مربوط به راکبین موتورسیکلت است.
به گزارش کائنات، سرهنگ غلامرضا صدفی با گرامیداشت حلول ماه رجب با اشاره به وضعیت ترافیکی و تصادفات در قم اظهار داشت: کار کردن در رسانه، بسیار ظریف و سخت و پرمسئولیت است و باید به گونه ای باشد که مورد رضایت خداوند قرار بگیرد قطعا سختر است.
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان قم افزود: در بحث ترافیکی، معضلاتی در سطح شهر وجود دارد و در حوزه تصادفات با مسائل مختلفی مواجه هستیم، اما رسانه جایگاه مهمی در فرهنگ سازی و کاهش تصادفات دارد.
صدفی عنوان کرد: در مرحله اول آن چه بر عهده ماست برخورد با تخلفات است و بعد پیگیری مشکلاتی که موجب تصادفات می شود در دستور کار قرار دارد، امسال به صورت هوشمندانه در برخورد با تخلفات از طریق تذکرات استفاده کردیم تا جایی که ممکن است جریمه اعمال نشود. وی اظهار داشت: در مرحله بعد تخلفات پرخطر را مانند سرعت غیر مجاز و سبقت غیر مجاز و استفاده از تلفن همراه و نبستن کمربند ایمنی ملاک قرار دادیم و بیشترین برخورد را با متخلفین داشته‌ایم.
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان قم تصریح کرد: گاهی جوانان جو گیر می شوند و حرکات و تخلفاتی که امنیت ترافیکی شهر را به هم می ریزد انجام می دهند که با آن برخورد می کنیم.

ارسال دیدگاه شما

عنوان صفحه‌ها
30 شماره آخر
بالای صفحه