روزنامه کائنات
7

شهرستان

۱۳۹۹ سه شنبه ۲۸ بهمن - شماره 3847

با حضور استاندار بوشهر ، مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر مسئولین محلی

عملیات اجرایی احداث شبکه جمع آوری فاضلاب مناطق ساحلی گناوه آغاز شد

 با حضور استاندار بوشهر ، مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر ، امام جمعه گناوه و فرماندار شهرستان گناوه و مسئولین محلی عملیات اجرایی احداث شبکه جمع آوری فاضلاب مناطق ساحلی شهر گناوه آغاز شد.
به گزارش کائنات، عبدالکریم گراوند در آیین افتتاح طرح‌های عمرانی، خدماتی و آمورشی در شهرستان گناوه با تبریک ایام‌الله دهه فجر از افتتاح و آغاز ساخت ۴۵ پروژه در گناوه خبر داد و اظهار داشت: برای افتتاح و اجرای این پروژه‌ها ۱۲۰ میلیارد تومان اعتبار تخصیص یافته است.
وی، با بیان اینکه افتتاح و اجرای پروژه‌ها قابل قیاس با سال گذشته نیست تصریح کرد: طرح‌های مهمی در ایام‌‌الله دهه فجر در گناوه افتتاح شده که ادامه شبکه فاضلاب از آن جمله است.
استاندار بوشهر ضمن تقدیر از مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر و قدردانی از تلاش‌های انجام شده در عرصه اجرای طرح فاضلاب در گناوه افزود: عملیات اجرایی احداث شبکه جمع آوری فاضلاب مناطق ساحلی گناوه به طول ۱۶ کیلومتر برای استفاده ۲ هزار و ۵۰۰ مشترک با ۴۵ میلیارد تومان اعتبار از محل اعتبارات مصوب سفر رئیس جمهور آغاز شد.
گراوند با تاکید بر توسعه طرح‌های جمع‌آوری شبکه فاضلاب در استان تصریح کرد: مجهز شدن تمام شهرهای ساحلی استان بوشهر به شبکه جمع آوری و رفع فاضلاب در اولویت قرار دارد و از طرح‌های ضروری است.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر هم با تبریک ایام‌الله دهه فجر با اشاره به آغاز عملیات اجرایی احداث شبکه جمع آوری فاضلاب مناطق ساحلی گناوه افزود: این طرح به طول ۱۶ کیلومتر تا سال ۱۴۰۱ تکمیل می‌شود که ۲ هزار و ۵۰۰ خانوار گناوه‌ای از آن بهره‌مند می‌شوند.
عبدالحمید حمزه‌پور با بیان اینکه این پروژه ظرفیت روزانه جمع‌آوری و انتقال فاضلاب ۲ هزار و ۳۰۰ مترمکعب دارد گفت: برای اجرای این پروژه ۴۵ میلیارد تومان از محل اعتبار مصوبه سفر رئیس جمهور به استان تخصیص یافته است.

 

 

ارسال دیدگاه شما

عنوان صفحه‌ها
30 شماره آخر
بالای صفحه