روزنامه کائنات
7

شهرستان

۱۳۹۹ چهارشنبه ۲۳ مهر - شماره 3764

بازدید از پروژه گازرسانی به محور خدابنده لو شهرستان صحنه

 جامه شورانی رئیس اداره گاز ناحیه صحنه در معیت دکتر رضایی نماینده مردم شریف شهرستانهای گنکاور،صحنه،هرسین و بیستون در مجلس شورای اسلامی وفرماندار و بخشداران بخش مرکزی و میانراهان درروز جمعه  18 مهر ماه 99 ضمن بازدید از پروژه های گازرسانی به محور خدابنده لو از نزدیک در جریان روند اجرای پروژه ها قرارگرفتند.
جامه شورانی عنوان نمود: پروژه مذکور در سه فاز و با اعتبار اولیه‌ای بالغ بر ۱۲۰ میلیارد ریال در حال انجام  وبااتمام  ۱۷ روستای شهرستان صحنه از نعمت گاز بهره‌مند خواهند شد. فاز اول و سوم پروژه شامل ۱۰ روستا با پیشرفت ۱۰۰ درصدی و فاز دوم نیز بیش از ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته و بزودی ساکنان روستاهای این منطقه نیزاز نعمت گاز بهره‌مند خواهند شد.
درپایان : دکتررضایی ضمن تشکر از زحمات مجموعه کارکنان گازاستان و پیمانکاران مربوطه درراستای خدمات رسانی به مناطق محروم روستایی استان از روستائیان عزیز تقاضا نمودند به منظور تسریع درانجام کار و بهره برداری از پروژه های مذکور طبق برنامه زمانبندی همکاری لازم را با شرکت گازاستان بعمل آوردند تا هرچه زودترکلیه روستاهای این منطقه از نعمت گازطبیعی برخوردار شوند.

ارسال دیدگاه شما

عنوان صفحه‌ها
30 شماره آخر
بالای صفحه