روزنامه کائنات
7

شهرستان

۱۴۰۳ چهارشنبه ۴ مهر - شماره 4679

مدیرعامل شرکت برق منطقه ای مازندران و گلستان خبر داد:

تأمین آب شرب پست استراتژیک 63/۲۳۰/۴۰۰ کیلوولت حسنکیف پس از ۴۱ سال


 مدیرعامل شرکت برق منطقه ای مازندران و گلستان از تأمین آب شرب برای پست استراتژیک 63/۲۳۰/۴۰۰ کیلوولت حسنکیف شهرستان کلاردشت، پس از ۴۱ سال با تغذیه از شبکه آب شرب شهری خبر داد.
به گزارش روابط عمومی برق منطقه ای مازندران و گلستان ، کوروش موسوی تاکامی مدیرعامل شرکت برق منطقه ای مازندران و گلستان در وصف موضوع تأمین آب شرب پست استراتژیک 63/۲۳۰/۴۰۰ کیلوولت حسنکیف بیان داشت: از سال ۱۳۶۲ که پست 63/۲۳۰/۴۰۰ کیلوولت حسنکیف توسط ژاپنی ها احداث شد، تامین آب شرب از طریق چاه و یا تانکرهای آب رسان تأمین می شد.
وی افزود: اکنون به همت و با اقدامات جهادی همکاران اداره نظارت برخدمات شرکت برق منطقه ای مازندران و گلستان و با تأمین هزینه نیم میلیارد ریالی  احداث شبکه به طول تقریبی ۱ کیلومتر از منابع داخلی شرکت توانیر، این پروژه در مسیر سنگی و صعب العبور کوهستانی البرز شمالی و در ارتفاع ۲۵۰۰ متر از سطح دریا انجام و در شهریورماه ۱۴۰۳ به بهر برداری رسید.
مدیرعامل شرکت برق منطقه ای مازندران و گلستان از مدیر عامل محترم آبفای مازندران،  ریاست محترم آبفای حسنکیف، رئیس اداره نظارت بر خدمات شرکت برق منطقه ای مازندران و گلستان، همکاران پرتلاش آن اداره و نیروهای خدوم حراست و اپراتورهای  پست انتقال حسنکیف در همراهی و کمک به اجرای این پروژه مهم تقدیر نمودند.
وی گفت: تمام مراحل اجرای پروژه از حفاری کانال تا لوله گذاری توسط همکاران برق منطقه ای مازندران و گلستان انجام شد.
موسوی تاکامی اضافه کرد: هدف ما تأمین آسایش و رفاه همکاران حراست و اپراتور در پست های فوق توزيع و انتقال از طریق تأمین مایحتاج و ادوات رفاهی پست ها، تأمین آب؛ اصلاح و ایجاد سیستم های سرمایش و گرمایش، تبدیل پست های کمپکت به پست های کامل با ایجاد اتاق کنترل به جای کانکس و پاکسازی و علف تراشی محوطه پست ها و نیز ایجاد فضای سبز چشم نواز است.
تاکامی افزود: آسایش و آرامش همکاران، ایجاد ارگونومی موثر فضای اسکان همکاران، طراحی فضای سبز و چشم انداز خوب سایت ها و یارد پست ها، از اهداف و مهم ترین اولویت های شرکت برق منطقه ای مازندران و گلستان است که انشالله خداوند این قدرت را به این جانب و همکاران خدوم دهد تا بتوانیم در راستای خدمت به نطام مقدس جمهوری اسلامی، تأمین رفاه همکاران پست ها را دنبال نماییم.
موسوی تاکامی پیرامون برآورد هزینه اقدامات موصوف، بجز احداث پست های کامل را  بیش از ۱۰۰۰ میلیارد تومان عنوان کرد.وی اضافه کرد: که در این راستا ما نیاز به کمک هایی ار منابع استانی هستیم.و در حال رایزنی پیرامون این مسائل می باشیم.
مدیرعامل برق منطقه ای مازندران و گلستان در پایان افزود: از همکاران محترم و متخصص برق منطقه ای مازندران و گلستان درخواست می نمایم تا پیشنهادات و راهکارهای بهبود فضای پست ها، انبارها و ساختمان های ستادی شرکت را به اداره نظام پیشنهادها و مرکز ایده پردازی و دانش بنیان شرکت تقدیم نموده و البته بر مراحل اجرای پیشنهادات پذیرفته شده نظارت نمایند.

ارسال دیدگاه شما

عنوان صفحه‌ها
30 شماره آخر
بالای صفحه