روزنامه کائنات
7

شهرستان

۱۴۰۳ سه شنبه ۲۳ مرداد - شماره 4654

راه‌اندازی دیسپاچینگ فوق توزیع در شمال‌شرق خوزستان


  معاون بهره‌برداری شرکت برق منطقه‌ای خوزستان گفت: دیسپاچینگ فوق توزیع شمال‌شرق خوزستان برای مدیریت بهینه شبکه راه‌اندازی شد.
علی اصغر خدامراد منگری تصریح کرد: در راستای مدیریت بهینه شبکه فوق توزیع در جغرافیای شمال‌شرق خوزستان که شامل شهرستان های مسجدسلیمان، شوشتر، لالی، اندیکا و گتوند است، دیسپاچینگ فوق توزیع این ناحیه راه‌اندازی شد.
وی افزود: در این ناحیه بهره‌برداری ۲۱ پست انتقال و فوق توزیع، ۴۳ ترانسفورماتور، ۳۸ خط و ۳ نیروگاه بزرگ وجود دارد و در تامین برق منطقه و استان نقش و جایگاه ویژه‌ای دارد.
معاون بهره‌برداری شرکت برق منطقه‌ای خوزستان با بیان اینکه راه‌اندازی دیسپاچینگ باعث ایجاد زیرساخت لازم برای بهره‌برداری بهینه و مدیریت و کنترل بهتر شبکه برق در جنوب‌غرب کشور و ناحیه مهم شمال‌شرق خوزستان خواهد شد، تصریح کرد: دیسپاچینگ فوق توزیع امور بهره‌برداری شمال‌شرق خوزستان با احداث ساختمان و تامین تجهیزات مورد نیاز و استقرار نیروی انسانی راه‌اندازی و در حال کنترل شبکه است.
خدامراد منگری بیان کرد: برای کنترل بهتر شبکه برق منطقه‌ای خوزستان پیش از این نیز دیسپاچینگ فوق توزیع ناحیه شمال خوزستان به بهره‌برداری رسیده و بر اساس اولویت دیسپاچینگ‌های دیگری نیز راه اندازی خواهند شد.
وی اضافه کرد: در حال حاضر دیسپاچینگ فوق توزیع شمال‌شرق خوزستان، دیسپاچینگ‌ جنوبغرب، دیسپاچینگ فوق توزیع خوزستان و دیسپاچینگ فوق توزیع ناحیه شمال مسئولیت کنترل شبکه انتقال وفوق توزیع این شرکت را بر عهده دارند. شرکت برق منطقه‌ای خوزستان مسئولیت تامین و انتقال برق در ۲ استان خوزستان و کهگیلویه و بویراحمد را بر عهده دارد.

ارسال دیدگاه شما

عنوان صفحه‌ها
30 شماره آخر
بالای صفحه