روزنامه کائنات
7

شهرستان

۱۴۰۳ سه شنبه ۲۳ مرداد - شماره 4654

خبرنگاران حوزه نظم و امنیت در استان چهارمحال و بختیاری تجلیل شدند


  سیمین رئیسی: سردار حسین امجدیان در آیین تجلیل از خبرنگاران حوزه نظم و امنیت استان گفت: خبرنگاران چشمان بینای جامعه هستند و به عنوان بازوی توانمند برای اطلاع رسانی و فرهنگسازی فعالیت دارند.
فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری بیان کرد:خبرنگاران به عنوان قاصدان امین در عرصه آگاهی‌بخشی گام برمی‌دارند و با تلاش صادقانه در تقابل با جنگ نرم به ویژه جنگ ترکیبی، با اطلاع‌رسانی شفاف از هیچ کوششی دریغ نمی‌کنند.
امجدیان عنوان کرد:در سال جاری ۲۲۹ هزار و ۱۵۰ تماس با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ برقرار شده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۱ درصد افزایش یافته است همچنین میانگین مدت زمان حضور پلیس در محل نیز ۱۵ دقیقه بوده است.
فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری به کاهش ۱۰ درصدی وقوع سرقت، کشف ۱۳ درصدی افزایش سرقت، انهدام ۱۶ فقره باند سرقت .کاهش ۱۱ درصدی وقوع سرقت خودرو، افزایش ۱۴ درصدی کشف سرقت خودرو، منفی بودن سرقت‌های مسلحانه در استان، کشف ۱۴۸ فقره سرقت موتورسیکلت، کاهش ۲۰ درصدی وقوع سرقت اماکن، کاهش ۳۳ درصدی وقوع سرقت منزل، افزایش ۱۰۰ درصدی کشف کیف‌قاپی از ابتدای امسال تاکنون نسبت به مدت مشابه سال گذشته اشاره کرد.
وی از شناسایی ۹۸۱ نفر از اتباع خارجی بیگانه در سال جاری در استان خبر داد و اظهارداشت: در این رابطه ۸ خودرو نیز توقیف شده است همچنین با توجه به اینکه ورود اتباع به این استان ممنوع است مأموران نیروی انتظامی به صورت مستمر درحال انجام بازدید و رصد هستند .
فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری با اشاره به کشف ۳۵۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر در استان تصریح کرد: در این مدت ۲۹ باند تهیه و توزیع موادمخدر متلاشی و ۲۶ فقره اماکن آلوده و اماکن تهیه و توزیع مواد مخدر با هماهنگی مقام قضایی پلمب شد.
امجدیان بیان کرد:تعداد پرونده‌های تشکیل شده در حوزه معاونت اجتماعی و فرهنگی ناجا در استان ۶ هزار و ۱۸۹ پرونده وادامه داد: ۲ هزار و ۴۸۱ پرونده به دفاتر کلانتری ارجاع داده شده و سه هزار و ۳۳۶ پرونده مشاوره دریافت کردند.
فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری درپایان درمورد اموال مسروقه مکشوفه خاطرنشان کرد: پیگیری‌ها برای شناسایی مال باخته انجام می‌شود در صورتی‌که مال باخته تا ۶ ماه شناسایی نشد اموال تحویل دادگستری و ستاد اجرایی فرمان امام می‌شود.

ارسال دیدگاه شما

عنوان صفحه‌ها
30 شماره آخر
بالای صفحه