روزنامه کائنات
2

سیاسی

۱۴۰۳ چهارشنبه ۱۷ مرداد - شماره 4650

معاون امور مجلس رئیس‌جمهور در نخستین روز کاری:

سطح روابط دولت و مجلس را ارتقا می‌دهیم؛ مشی رئیس‌جمهور کسب تایید رهبر انقلاب است


 معاون جدید امور مجلس رئیس‌جمهور در اولین روز کاری خود با حضور در میان مدیران و کارکنان معاونت امور مجلس ریاست‌جمهوری که با همراهی سرپرست پیشین این معاونت انجام شد، بر لزوم ارتقای صمیمانه و سازنده روابط دولت و مجلس تاکید کرد.
«شهرام دبیری» در نخستین روز فعالیت کاری خود در سمتِ معاون امور مجلس دولت چهاردهم با همراهی سرپرست سابق این معاونت در میان کارکنان و مدیران این مجموعه حاضر شد.
وی با اشاره به جایگاه مهم و اثرگذار معاونت امور مجلس ریاست جمهوری در ایجاد و تقویت تعامل سازنده بین قوه مجریه و مقننه و تسریع در پیشبرد امور کشور و مردم اظهار داشت: به عنوان کسی که حدود ۱۷ سال در نظام شورایی کشور که به عنوان پارلمان شهری یاد می‌شود عضویت داشته و تجربه ریاست شورای عالی استان‌ها به عنوان پارلمان محلی کشور را داشته‌ام به خوبی با شیوه تعاملات و ساختار و اهمیت کار نمایندگان و همکاری و هماهنگی در حل و فصل امور مردم، آشنایی و تجربه دارم و مصمم هستم با استفاده از همه ظرفیت‌ها، سطح روابط و همکاری بین دولت و مجلس را در راستای وفاق و همگرایی و به نفع مردم فعال سازم. وی با بیان اینکه رئیس‌جمهور نگاه و رویکرد فراجناحی دارد گفت: دکتر پزشکیان بارها اعلام کرده که قصد دارد از ظرفیت همه گرایش‌های سیاسی بر اساس توانمندی افراد در مسئولیت‌های مختلف استفاده کند. معاون امور مجلس رئیس جمهور گفت: در مجموعه معاونت پارلمانی تلاش خواهیم کرد که تعامل و رابطه خوبی با تک تک نمایندگان داشته باشیم و مطالبات مردم حوزه های انتخابیه که از زبان نمایندگان مطرح می شود را با جدیت پیگیری کنیم.
دبیری پرهیز از اختلاف و تنش بین دو قوه را مورد تاکید قرار داد و گفت: مردم از هرگونه تنش و درگیری بین سطوح مختلف مسئولین خسته شده اند لذا باید تلاش کنیم امور کشور در نهایت همدلی و همگرایی و آرامش پیگیری شود بنحوی که آثار این تعامل در زندگی مردم لمس شود. همه باید فرصت خدمت را غنیمت بشماریم و تلاش کنیم با کیفیت بالا و با همه توان در خدمت مردم باشیم.

ارسال دیدگاه شما

عنوان صفحه‌ها
30 شماره آخر
بالای صفحه