روزنامه کائنات
1

صفحه اول

۱۴۰۳ دوشنبه ۱ مرداد - شماره 4638

عبدالملک الحوثی: عملیات‌های بزرگ‌تری در راه است


 رهبر انصارالله یمن طی سخنانی گفت:اسرائیلی های غاصب باید بترسند و بیشتر از هر زمان دیگری نگران باشند و بدانند که سران احمق آنها خطرات فزاینده ای برای آنها به ارمغان آورده اند.
به گزارش المسیره، عبدالملک الحوثی رهبر انصارالله یمن اعلام کرد: دشمن اسرائیلی حمله مستقیم به مخازن شرکت نفت و مخازن اداره برق الحدیده انجام داد. علت انتخاب این اهداف در راستای هدف قرار دادن اقتصاد یمن و با هدف زیان وارد کردن به ملت عزیر ما و معیشت آن است. آمریکا جنگ اقتصادی و نظامی علیه ملت عزیز ما به را انداخته است و ادوات و مهره‌ها و مزدوران آن برای افزایش محاصره به حرکت درآورده است. حمله اسرائیل به مخازن سوختی که تاجران برای فروش به مردم تهیه کرده اند اقدامی نمایشی با هدف نشان دادن صحنه های آتش شعله ور انجام شد. دشمن اسرائیلی می خواهد که با نشان دادن صحنه آتش شعله به اسرائیلی ها خشمگین و وحشت زده نشان دهد که دستاورد بزرگی کسب کرده و ضربه سختی به یمن وارد کرده است.
وی افزود: استراتژی دشمن اسرائیلی پس از عملیات طوفان الاقصی این بوده است که با همه توان ملت فلسطین و مبارزانش را هدف قرار دهد.
رهبر انصارالله یمن با اشاره به حمایت همه جانبه آمریکا از رژیم صهیونیستی بیان کرد: آمریکا با امکانات گسترده خود در راستای حمایت از رژیم صهیونیستی حرکت کرده و ناوهای هواپیمابر و ناوچه های جنگی خود را به کار گرفت تا بتواند غزه را هدف قرار دهد.
رهبر انصارالله یمن در ادامه به تاثیر مهم جبهه های پشتیبانی از جمله حزب الله لبنان و هدف قرار دادن دشمن اشاره کرد و آنرا عاملی برای کم شدن فشار از روی غزه دانست.
الحوثی همچنین به تاثیر اقدمات نیروهای مسلح در ممانعت از عبور کشتی های رژیم صهیونیستی نیز اشاره کرد و گفت: عملیات های کوبنده نیروهای ما مخسارات سنگینی به دشمن صهیونیست وارد کرد و سبب شد که بندر ام الرشراش ورشکسته اعلام شود.
وی همچنین به عملیات مشترک نیروهای یمنی با مقاومت عراق اشاره و آنرا در حمایت از ملت فلسطین مهم و در صحنه نبرد بسیار موثر قلمداد کرد.

ارسال دیدگاه شما

عنوان صفحه‌ها
30 شماره آخر
بالای صفحه