روزنامه کائنات
1

صفحه اول

۱۴۰۳ چهارشنبه ۶ تير - شماره 4621

حاشیه و متن آخرین مناظره نامزدها

یادگاری که برای تاریخ ماند

  پنجمین و آخرین مناظره انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری، با حضور آقایان مسعود پزشکیان، مصطفی پورمحمدی، سعید جلیلی، علیرضا زاکانی، سیدامیرحسین قاضی زاده هاشمی و محمدباقر قالیباف نامزد انتخابات و با موضوع «کارآمدسازی دولت» برگزار شد. هر چند که به نظر بسیاری ، مناظره چهارم جدی تر از آخرین مناظره بود.اما بالاخره آخرین مناظره انتخابات ریاست جمهوری به پایان رسید و پس از آن کاندیداها در کنار یک دیگر عکس دسته‌جمعی گرفتند. اما چکیده سخنان نامزدها چه بود؟
پزشکیان:من ارزش‌های دینی و اجتماعی خودم را دارم
کاندیدای انتخابات ریاست‌جمهوری گفت: من در برخورد با رقبا و مواجهه با کارشناسان و در زندگی با مردم اصول اخلاقی را رعایت خواهم کرد و تن دادن به آزادی بیان را لازمه یک دولت پاسخگو و به دور از فساد می‌دانم و وعده‌های بی‌پشتوانه نمی‌دهم.
قالیباف: کرسنت و چای دبش
ریشه در ناکارآمدی است
نامزد انتخابات ریاست جمهوری گفت: دیشب اگر از کرسنت و چای دبش بحث کردیم؛ ریشه این خسارتها و فسادها کجاست؟ بدون شک ریشه اش در ناکارآمدی است و باید به آن توجه کنیم.
پورمحمدی:دولت نباید در بورس دخالت کند
نامزد انتخابات ریاست‌ جمهوری با طرح این پرسش که ویژگی‌های بازار بورس چیست؟ گفت: نخستین نکته این است دولت نباید دخالت کند هنوز ۶۰ درصد بازار بورس در اختیار دولت است.
جلیلی: ایجاد اشتغال و ارزآوری
اولویت من است
نامزد انتخابات ریاست جمهوری گفت: من دو اولویت اصلی را در برنامه دارم که ابتدای دولت شهید رئیسی هم به ایشان تقویت کردم که این شهید کارهای خوبی را در این زمینه انجام دادند؛ ارزآوری و اشتغال.
زاکانی:سال اول یارانه طلایی۲۰میلیونی پرداخت می‌کنیم
نامزد انتخابات ریاست‌ جمهوری در ارتباط با یارانه طلایی تصریح کرد: یارانه «طلایی ۲۰ میلیون تومانی» را در سال اول دولت پرداخت خواهیم کرد.
قاضی‌زاده:بزرگترین سلاخی اینترنت
در دولت روحانی بود
قاضی‌زاده هاشمی گفت: قائم مقام ستاد آقای پزشکیان در آبان ۹۸ فرمانده قرارگاه خاموش کردن اینترنت جهانی بود و بزرگترین سلاخی اینترنت به اسم دولت آقای روحانی ثبت شده است.

ارسال دیدگاه شما

عنوان صفحه‌ها
30 شماره آخر
بالای صفحه