روزنامه کائنات
1

صفحه اول

۱۴۰۳ يکشنبه ۳ تير - شماره 4619

استاندار اعلام کرد

جزئیات ۴۰ همت پروژه آماده افتتاح در کرمان


  استاندار کرمان ضمن اعلام افتتاح چندپروژه بزرگ این استان طی روزهای آتی در هفته جاری با حضور ویدئوکنفرانسی سرپرست ریاست‌جمهوری، توضیح داد که مجموع این پروژه‌ها ۴۰ همت ارزش دارند و البته از برخی از آنها با سرمایه ۱۰ همت در ۲ روز اخیر با حضور وزیر صمت بهره‌برداری شد.
محمدمهدی فداکار در نشست کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان گفت: ۲ پروژه شرکت مس در مجموعه مجتمع‌های معدنی درآلو و دره‌زار، خط انتقال آب رفسنجان و ورزشگاه مس کرمان افتتاح خواهند شد.
وی با اشاره به سفر ۲روزه وزیر صنعت، معدن و تجارت و بازدید و افتتاح چند پروژه در استان طی اواخر هفته گذشته افزود: با نگاه مثبت و راهگشای وزیر صمت، دغدغه‌های شرکت‌های صنعتی و معدنی و واحدهای تولیدی بررسی و رفع شد. فداکار با اشاره به آماده افتتاح بودن ۴۰ همت پروژه در استان افزود: در سفر وزیر صمت به استان کرمان، ۱۰ همت پروژه حوزه صنعت و معدن به بهره‌برداری رسید.
طبق این گزارش، همچنین در نهمین کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان کرمان در سال‌جاری ۱۱ طرح در حوزه صنعت و معدن شمال استان کرمان و سه طرح در حوزه جنوب استان بررسی و در مورد آنها تصمیم‌گیری شد. جزئیات بیشتری از این طرح‌ها در خبر روابط‌عمومی استانداری نیامده است.

ارسال دیدگاه شما

عنوان صفحه‌ها
30 شماره آخر
بالای صفحه