روزنامه کائنات
7

شهرستان

۱۴۰۳ يکشنبه ۲۷ خرداد - شماره 4615

مدیر منابع انسانی شرکت بهره برداری نفت و گاز مارون؛

هدف برنامه‌ریزی انتصابات، احقاق حق كاركنان است


 نشست تخصصی برنامه‌ریزی  انتصابات شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب با حضور رئیس طرح و برنامه‌ریزی نیروی انسانی شرکت ملی نفت ایران و مدیران و معاونین منابع انسانی شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب به میزبانی شرکت بهره برداری نفت و گاز مارون برگزار شد.
مدیرمنابع انسانی این شرکت برگزاری چنین نشست‌هایی را از منظر برنامه‌ریزی و تصمیم­گیری درخصوص بالاترین سمت های سازمانی (رتبه الف و بالاتر) و فرآیند انتصاب افراد پیشنهادی در رده های مدیریتی حائز اهمیت دانست و گفت: یکی از مهمترین راهبردهای سازمان در تضمین دستیابی به کارآمدی، ارتقاء سطح رضایتمندی ذینفعان و تداوم پایداری فرآیندی، استفاده مؤثر از ابزارهای برنامه‌ریزی  نیروی انسانی و احقاق حق کارکنان شایسته سازمان جهت تصدی سمت های کلیدی است. سید ابراهیم صالحین افزود: میزبانی بزرگترین رویداد تصمیم گیری انتصابات مدیران عالی فرصتی است که می توان از آن برای تسریع تخصیص نیروی مجرب و رفع کمبود نیرو به خصوص در راهبری تاسیسات فرآیندی شرکت بهره جست که آثاری شگرف را بر ارتقاء  انگیزه کارکنان، کاهش قابل ملاحظه آسیب های شغلی و تحقق رسالت سازمانی خواهد داشت. وی تسریع فرآیند انتصاب مدیران عالی که منجر به تسهیل تصمیم­گیری در مورد طرح ها و پروژه های مرتبط با تولید خواهد شد را از جمله نتایج دیگر این نشست ارزیابی کرد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای سیستان و بلوچستان:
افزایش ۵۱درصدی
 کنترل و نظارت بر ناوگان حمل و نقل عمومی
  مهتاب ذورقی- سیستان
 و بلوچستان-  مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای سیستان و بلوچستان گفت:در دو ماهه نخست ۱۴۰۳ ، یک هزار و ۲۷۰ دستگاه ناوگان حمل و نقل باری و مسافری در استان مورد کنترل و نظارت قرار گرفتند که این میزان نسبت به مدت مشابه سال گذشته رشد ۵۱ درصدی داشته است .
ایوب کرد اظهار داشت در دو ماهه نخست سالجاری ،تعداد هزار و ۲۷۰ دستگاه ناوگان حمل و نقل عمومی با هدف بازدارندگی ، شناسایی و اعمال قانون بر تخلفات رانندگی و همچنین ارتقای ایمنی تردد و کاهش تصادفات و فوتی های جاده ای، طرح کنترل و نظارت در محورهای مواصلاتی استان با همکاری پلیس راه صورت گرفته است .
مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان با بیان اینکه در کنترل‌های میدانی ناوگان مسافربری، رعایت موارد ایمنی از وجود ایمنی، جعبه کمک‌های اولیه، کپسول آتشنشانی، اسناد و مدارک حمل و نقل، وضعیت و تست کنترل سلامت رانندگان در دستور کار قرار دارد ادامه داد:در بخش ناوگان باری هم مواردی از قبیل کنترل اسناد حمل و اجازه نامه از پلیس در حمل بار (بارنامه)، کنترل تجهیزات ایمنی، کنترل مندرجات بارنامه، کنترل مدارک هویتی راننده و ناوگان، کنترل کالاهای بدون بارنامه و کنترل تناژ بار انجام شد.

ارسال دیدگاه شما

عنوان صفحه‌ها
30 شماره آخر
بالای صفحه