روزنامه کائنات
7

شهرستان

۱۴۰۲ چهارشنبه ۱۷ خرداد - شماره 4373

پخش 1440دقیقه برنامه رادیویی با عنوان ندای گاز از صدای مرکز بوشهر در سال گذشته

 “ مدیر عامل شرکت گاز استان بوشهر گفت: در پی انعقاد تفاهم نامه همکاری با صدا و سیمای مرکز بوشهر در سال گذشته 1440 دقیقه برنامه رادیویی با مشارکت شرکت گاز به منظور ترویج فرهنگ استفاده ایمن و بهینه گاز طبیعی تولید و پخش گردید. “
 به گزارش روابط عمومی شرکت گاز استان بوشهر مدیر عامل این شرکت گفت:  در راستای اهداف استراتژیک شرکت و با توجه به اینکه یکی از مهمترین وظایف سازمانی خود را بررسی اقدامات و فعالیت های مثبت و معرفی آن از طریق رسانه ها به عموم مردم می دانیم در سال  گذشته 1440 دقیقه برنامه رادیویی  با عنوان ندای گاز با مشارکت صداو سیما تولید و پخش شد.
 علی اکبر فقیه در ادامه افزود: در سال  گذشته نیز همچون سال های گذشته و با هماهنگی و نظم سازمانی در مسیری که به پیشرفت سازمان منتهی شود گام بر داشتیم و با رویکرد علمی و نگاه هنری در تدوین برنامه های راهبردی و اجرای فرایند های مرتبط اقدامات همگام با دنیای روز را به سرانجام رساندیم.
 وی گفت: در راستای خدمت رسانی و افزایش رفاه مردم اقدامات موثری در شرکت گاز استان صورت گرفته است که با توجه به قرارداد منعقد شده فی مابین شرکت گاز استان با  صدا و سیمای مرکز بوشهر این اقدامات در قالب یک برنامه رادیویی و با تعامل مناسب با مخاطبین به ایشان اطلاع رسانی شد .  مدیر عامل شرکت گاز استان بوشهر افزود: شرکت گاز استان بوشهر در طول 12 سال گذشته همکاری با  صدا و سیما ی مرکز بوشهر بر این باور است که  رادیو  در استان بوشهر پرمخاطب و آگاهی محور  است و می‌تواند نقش مهمی در تحقق اهداف مجموعه گاز استان داشته باشد .
وی  از صداو سیمای مرکز بوشهر تشکر و قدردانی کرد و گفت: شرکت گاز استان بوشهر اولین شرکت گاز استانی است که به صورت مستمر برنامه رادیویی مخاطب محور را دارد .
مهندس علی اکبر فقیه در پایان افزود: همواره در بحث‌های تئوری سازمانی و در استراتژی هر شرکت، ذینفعان از عناصر کلیدی و تاثیرگذار برای رسیدن به اهداف متعالی آن سازمان به شمار می‌روند، از این رو، شرکت گاز استان بوشهر هم درگاه‌ ها و کانال‌های ارتباطی مختلفی را برای برقراری ارتباط با مشترکان و مخاطبان خود در نظر گرفته است و معمولا هر سال با توجه به شرایط و ساختارهای نو، کانال‌های جدیدتری هم راه‌اندازی می‌کند تا بتواند به شکل موثرتری با ذینفعان خود ارتباط برقرار کند.

 

ارسال دیدگاه شما

عنوان صفحه‌ها
30 شماره آخر
بالای صفحه