روزنامه کائنات
7

شهرستان

۱۴۰۲ چهارشنبه ۱۷ خرداد - شماره 4373

رییس سازمان مدیریت آرامستان های شهرداری اراک:

عملیات عمرانی در آرامستان های اراک تداوم دارد

 اراک- فرناز امیدی: رییس سازمان مدیریت آرامستانهای شهرداری اراک گفت:عملیات متعدد عمرانی در سطح آرامستان های اراک با هدف ارتقا خدمات دهی و رفاه حال شهروندان و زیبایی بصری، تداوم دارد.
مسعود آقازیارتی با تاکید بر اینکه عملیات متعدد عمرانی در سطح آرامستان های اراک تداوم دارد، گفت: در  چند ماه اخیر همسطح سازی قطعات با اجرای عملیات سنگ فرش، بهسازی و نوسازی ۷۰ درصد از جداول همراه با رنگ آمیزی، رنگ آمیزی المان ها و حوضچه های آب، دیوارنگاری دیوارها در سطح آرامستان های شهر اراک انجام شده است.همچنین در بحث فضای سبز، عملیات هرس فضای سبز به صورت ویژه انجام و در بحث توسعه فضای سبز از آنجا که سالیانه کاشت ۱۰ هزار بوته گل و ۶۰۰ نهال درخت انجام می شود، امسال نیز این برنامه طبق روال در حال انجام می باشد.
آقازیارتی تاکید کرد: بازگشایی، جدول‌گذاری و تعریض معابر آرامستان سنجان و کرهرود انجام و در نظر داریم تمام این اقدامات را تا پایان سال جاری در آرامستان فیجان نیز انجام دهیم.
وی در ادامه افزود: کلیه تابلوهای سطح آرامستان های اراک اعم از معرفی و ترافیکی در راستای تسهیل در عبور و مرور شهروندان به روز رسانی شده اند.همچنین در بحث نرم افزازی نیز نرم افزار جستجوی اموات که اطلاعات آن تا سال ۱۳۹۹ ثبت شده بود، به صورت کامل به روز رسانی شده است.
رییس سازمان مدیریت آرامستان های شهرداری اراک گفت: از آنجا که مراجعین به سازمان آرامستان از وضعیت روحی خوبی برخوردار نیستند لذا در راستای رفاه حال شهروندان و اطلاع از وضعیت متوفی، نمایشگر اطلاعات آخرین وضعیت متوفی جهت خاکسپاری، در محل آرامستان اراک نصب شده است.
مسعود آقازیارتی گفت: آرامستان اراک از برق اضطراری محروم بود و با افزایش مصرف برق در تابستان یا بعضی مواقع که کابل‌های آرامستان سرقت می گردید، با قطعی برق روبرو می گردید، لذا در راستای جلوگیری از ایجاد بحران به ویژه در بحث ۱۶ یخچال سردخانه ای آرامستان، با حمایت شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر  سال گذشته قرارداد خرید ژنراتور برق ویژه آرامستان منعقد و در سال جدید خریداری و در محل آرامستان نصب شد.

ارسال دیدگاه شما

عنوان صفحه‌ها
30 شماره آخر
بالای صفحه